فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟
سرخط خبرها

امضای طومار حمایت از کودکان کار در مشهد با حضور عوامل «بچه مهندس» +تصاویر

  • کد خبر: ۳۰۲۶۰
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
  • ۱
امضای طومار حمایت از کودکان کار در مشهد با حضور عوامل «بچه مهندس» +تصاویر
طومار حمایت از کودکان کار در مشهد از سوی مسئولان شهری، نمایندگان مجلس و جمعی از بازیگران و عوامل سریال بچه مهندس امضا شد.

لیلا جانقربان/ شهرآرانیوز- مدیرعامل مؤسسه گلستان علی(ع) مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: با امضای این طومار از دولت می‌خواهیم با کمک فعالان اجتماعی، دانشگاهی، بهزیستی و سایر انجمن‌های اجتماعی و مردم‌نهاد، لوایح مربوط را تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا مراتب بررسی و با قید فوریت تصویب شود.

 


حمید رضازاده اظهار کرد: امروز هنرمندان فعال فرهنگی و چهره‌های نامداری همچون خانم بهاره رهنما و عوامل و بازیگران سریال بچه مهندس از جمله نقش اول این مجموعه، آقای روزبه حصاری، و خانم مهشید جوادی همراه با آقایان علی غفاری و سعید سعدی، کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه، در کنار ما و کودکان کار بودند و طومار را امضا کردند.

 


وی گفت: عضو مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر، و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر پوریوسف، نیز به‌عنوان مسئولان این حوزه برای امضای طومار حمایت از کودکان کار دعوت شدند.


مدیرعامل مؤسسه گلستان علی(ع) مشهد افزود: در کنار امضای طومار، ۱۲ نفر از پسران کودکان کار نیز امروز به فرزندخواندگی مؤسسه پذیرفته شدند و از این به بعد در خانه‌های گلستان زندگی خواهند کرد.


مرکز گلستان حضرت علی(ع) اکنون ۲۵۰ فرزند سه تا هجده ساله در ۹ خانه این مرکز نگهداری می‌کند.
گفتنی است روز جهانی مبارزه با کار کودکان روزی است که برای افزایش آگاهی و فعالیت در زمینه جلوگیری کار کودکان از سوی سازمان بین‌المللی کار پیشنهاد شده‌ است.


روز جهانی مبارزه با کار کودکان هر سال در ۱۲ژوئن (۲۲ خردادماه) بزرگ داشته می‌شود و هدف آن جلوگیری از کار کودکان به هر شکلی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
1
هنرمندان مگر خیراتم میکنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->