رضا صادقی در بیمارستان بستری شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) «ورود آقایان ممنوع» شنبه به صحنه تئاتر می‌رود اهدای عواید نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی به کودکان محک معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی: خدمت و خادمی به زائران کاری بین‌المللی است هنرمند گرافیست هنر انقلاب اسلامی: نیاز به بازتولید اندیشه شهید آوینی داریم آموزش داستان نویسی | تداوم حافظه (بخش ششم) حکمت‌های هزارساله | نگاهی به کتاب «دانش و رامش: شاه بیت‌ها و شاهکار‌های شاهنامه» مینی سریال غرور و تعصب ساخته می شود فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم انتقام‌جویان آغاز شد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ حضور سرزده رئیس‌جمهور در وزارت فرهنگ و ارشاد + عکس آغاز فرایند داوری پانزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتشار «مثنوی معنوی» مولانا در قطع جیبی دلیل محکومیت شهره قمر، بازیگر سینما، چیست؟ + عکس ساخت یک اقتباس سینمایی از رمان کیمیاگر «پائولو کوئلیو» سریال کمدی لمندگان روی آنتن شبکه دو + زمان پخش و فیلم
سرخط خبرها

«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!

  • کد خبر: ۳۰۵۸۴۴
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!
برای اولین بار در بازار اسباب بازی ایرانی پلتفرم «فیلیمو» با مشارکت «بازیتا» شرکت تولید کننده بزرگ اسباب بازی های فکری بازی رو میزی «گل یا پوچ» را با مجوز تولید از شورای نظارت بر اسباب بازی تولید و به تعداد انبوه به بازار روانه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «گل یا پوچ» که بر پایه یک بازی اصیل ایرانی و مسابقه ویدئویی توانسته بود جامعه مخاطب گسترده‌ای را به دست آورد و احیا کننده این بازی ایرانی باشد با طراحی یک بازی رومیزی برای اولین بار در بازار مرچندایزینگ، پیشگام تولید بازی رومیزی با برند یک برنامه در میان محصولات فرهنگی شد.

محسن رجبی، مالک و مدیرعامل بازیتا درباره فرآیند تولید این بازی گفت: صنعت محصولات جانبی آثار ویدئویی در جهان هر روز در حال توسعه و نوآوری است، اما متاسفانه در کشور ما اقدامات موثری در این حوزه صورت نگرفته است. ایده ساخت «پل یا پوچ» ابتدا از طریق پلتفرم فیلیمو با مجموعه بازیتا مطرح شد و ما به عنوان تولیدکننده اسباب بازی از این ایده بسیار استقبال کردیم.

وی که دکترای مدیریت کسب و کار دارد به «ایرانی بودن بازی گل یا پوچ، خانوادگی بودن، قابلیت تولید در تیراژ بالا و توزیع در بازار کل کشور و گستردگی بازه رده سنی مخاطبان بازی از ۸ سال تا ۹۹ سال» به عنوان ویژگی‌های تولید این بازی اشاره کرد و در عین حال تصریح کرد: تا به حال در ایران اسباب بازی فکری مربوط به برنامه تلویزیونی یا ویدئویی از پلتفرم ندیده‌ام و در شورای نظارت بر اسباب بازی هم طی گفتگوی من با عوامل شورا چیزی ثبت نشده بود. تجربه‌های قدیمی مثل عروسک کلاه قرمزی بوده که در سطح بازار به دلیل عدم رعایت کپی رایت متاسفانه موفق نبوده‌اند.

رجبی درباره قیمت‌گذاری این بازی نیز گفت: این محصول در فاز اول در سطح میانه تولید و به بازار عرضه شده و به سرعت دو سطح اقتصادی‌تر و ویژه که از لحاظ قیمتی بتوانیم سه سطح از مشتریان را در بازار داشته باشیم تولید و عرضه خواهد شد. سعی شده قیمت تمام شده برای مصرف کننده با حفظ کیفیت محصول، طوری تنظیم شود که غالب اقشار جامعه بتوانند از این محصول در سبد مصرف فرهنگی خودشون بهره‌مند بشوند.

وی در توضیح تولید بازی‌های فکری در مجموعه تحت مدیریتش گفت: در مجموعه بازیتا بیش از ۱۵۰ عنوان محصول تاکنون تولید کرده‌ایم که تمامی این محصولات مجوز‌های لازم را اخذ کرده، اما متاسفانه تولیدکنندگان سودجو با ورود بدون کپی رایت بخشی از سهم بازار را می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->