شعر افشین علا خطاب به رژیم صهیونی | عاقبت بیت‌المقدس را رها خواهیم کرد فریبرز عرب‌نیا: ترجیح می‌دهم در کنار مردم کشور عزیزم باشم + فیلم سریال محرمی «جایی برای همه» روی آنتن شبکه دو + زمان پخش آمار فروش سینماها در روزهای جنگ بین اسرائیل و ایران اکران سیار فیلم‌های کودکانه در مشهد کارگردان فیلم بعدی «جیمز باند» مشخص شد «کاتیا فولمر» ایران‌شناس آلمانی درگذشت فصل پایانی سریال «اسکویید گیم» در راه است تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۴) + زمان پخش قدردانی سخنگوی پلیس از اصحاب قلم در دوران جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران | عزیزان رسانه، گل کاشتید، دستانتان را می‌بوسم برنامه‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد برای جبران خسارات گروه‌های موسیقی و نمایشی اجرای باشکوه ارکستر سمفونیک تهران در میدان آزادی حسام خلیل‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون: اگر امروز هنری هست، میراث شهیدان است فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴) + شبکه و زمان پخش سیمای محرم ۱۴۰۴ | معرفی برنامه‌های ویژه تلویزیون همراه با زمان پخش چرا توزیع سریال «شکارگاه» به تعویق افتاد؟ فرصت تماشای فیلم با قیمت نیم‌بها تا کی ادامه دارد؟ شعر‌هایی به‌مثابه موشک | شاعران مشهدی در کنار مدافعان وطن ایستادند
سرخط خبرها

«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!

  • کد خبر: ۳۰۵۸۴۴
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!
برای اولین بار در بازار اسباب بازی ایرانی پلتفرم «فیلیمو» با مشارکت «بازیتا» شرکت تولید کننده بزرگ اسباب بازی های فکری بازی رو میزی «گل یا پوچ» را با مجوز تولید از شورای نظارت بر اسباب بازی تولید و به تعداد انبوه به بازار روانه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «گل یا پوچ» که بر پایه یک بازی اصیل ایرانی و مسابقه ویدئویی توانسته بود جامعه مخاطب گسترده‌ای را به دست آورد و احیا کننده این بازی ایرانی باشد با طراحی یک بازی رومیزی برای اولین بار در بازار مرچندایزینگ، پیشگام تولید بازی رومیزی با برند یک برنامه در میان محصولات فرهنگی شد.

محسن رجبی، مالک و مدیرعامل بازیتا درباره فرآیند تولید این بازی گفت: صنعت محصولات جانبی آثار ویدئویی در جهان هر روز در حال توسعه و نوآوری است، اما متاسفانه در کشور ما اقدامات موثری در این حوزه صورت نگرفته است. ایده ساخت «پل یا پوچ» ابتدا از طریق پلتفرم فیلیمو با مجموعه بازیتا مطرح شد و ما به عنوان تولیدکننده اسباب بازی از این ایده بسیار استقبال کردیم.

وی که دکترای مدیریت کسب و کار دارد به «ایرانی بودن بازی گل یا پوچ، خانوادگی بودن، قابلیت تولید در تیراژ بالا و توزیع در بازار کل کشور و گستردگی بازه رده سنی مخاطبان بازی از ۸ سال تا ۹۹ سال» به عنوان ویژگی‌های تولید این بازی اشاره کرد و در عین حال تصریح کرد: تا به حال در ایران اسباب بازی فکری مربوط به برنامه تلویزیونی یا ویدئویی از پلتفرم ندیده‌ام و در شورای نظارت بر اسباب بازی هم طی گفتگوی من با عوامل شورا چیزی ثبت نشده بود. تجربه‌های قدیمی مثل عروسک کلاه قرمزی بوده که در سطح بازار به دلیل عدم رعایت کپی رایت متاسفانه موفق نبوده‌اند.

رجبی درباره قیمت‌گذاری این بازی نیز گفت: این محصول در فاز اول در سطح میانه تولید و به بازار عرضه شده و به سرعت دو سطح اقتصادی‌تر و ویژه که از لحاظ قیمتی بتوانیم سه سطح از مشتریان را در بازار داشته باشیم تولید و عرضه خواهد شد. سعی شده قیمت تمام شده برای مصرف کننده با حفظ کیفیت محصول، طوری تنظیم شود که غالب اقشار جامعه بتوانند از این محصول در سبد مصرف فرهنگی خودشون بهره‌مند بشوند.

وی در توضیح تولید بازی‌های فکری در مجموعه تحت مدیریتش گفت: در مجموعه بازیتا بیش از ۱۵۰ عنوان محصول تاکنون تولید کرده‌ایم که تمامی این محصولات مجوز‌های لازم را اخذ کرده، اما متاسفانه تولیدکنندگان سودجو با ورود بدون کپی رایت بخشی از سهم بازار را می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->