پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

علت اصلی ازدحام کامیون‌ها در مرز دوغارون چیست؟

  • کد خبر: ۳۰۷۹۹
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
علت اصلی ازدحام کامیون‌ها در مرز دوغارون چیست؟
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: افزایش ۳۰ درصدی صادرات، علت اصلی ازدحام کامیون‌ها در مرز دوغارون است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین آخوندزاده در ادامه افزود: وجود زیرساخت‌های ضعیف در گمرک اسلام قلعه افغانستان برای تشریفات گمرکی، در این روند ازدحام بی تاثیر نبوده است.


وی ادامه داد: افتتاح فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و به دنبال آن اضافه شدن پارکینگی دیگر در این مرز و ۲۴ ساعته شدن خدمات گمرکی در دوغارون و اسلام قلعه، می‌تواند از معطلی رانندگان در مرز بکاهند.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ادامه داد: انتقال گمرک هرات به اسلام قلعه و کیفیت پایین راه‌ها در ورودی و خروجی نقطه صفر مرزی بین دو کشور، مشکلات زیادی برای پذیرش رانندگان کامیون ایجاد کرده است.

آخوندزاده بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط معین‌های گمرکات افغانستان، قرار است تا دوباره گمرک هرات به محل اولیه خود بازگردد تا روند پذیرش کامیون‌ها سرعت گیرد.

او در خصوص افزایش ساعت کاری در مرز تصریح کرد: با پیگیری‌های فرماندار تایباد و مسئولین گمرک دوغارون، ساعت کاری در این مجموعه از ساعت ۷ الی ۱۹ به مدت دوهفته افزایش یافته است.
 
منبع:باشگاه خبرنگران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->