مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت
سرخط خبرها

مرگ تلخ دو کودک به دلیل حبس در خودرو

  • کد خبر: ۳۱۰۱۲
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
  • ۲
مرگ تلخ دو کودک به دلیل حبس در خودرو
دو کودک سه و چهار ساله هرسینی به دلیل محبوس شدن داخل خودرو و خفگی بر اثر گرما جان باختند.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدرضا آمویی با اعلام خبر مرگ تلخ دو کودک داخل خودرو، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ دو کودک خردسال در یکی از روستا‌های شهرستان "هرسین"، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر سه ساله به نام دلنیا و یک پسر چهار ساله به نام حسین که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند که متعلق به یکی از اعضا خانواده بود، شدند.

وی تصریح کرد: این دختر و پسر خردسال پس از حضور داخل خودرو که زیر تابش آفتاب نیز قرار داشته است پس از دقایقی بازی کردن زمانیکه قصد خروج از اتومبیل را داشتند در را به روی خود بسته دیده بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: تلاش و تقلای بی‌حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی وارده از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آن‌ها داخل خودرو شده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از گذشت بیش از دو ساعت، والدین "دلنیا و حسین" متوجه غیبت آن‌ها شده و پس از جست وجو کودکان معصوم خود را در حالیکه بی‌حال و بی‌حرکت داخل خودرو افتاده بودند، پیدا کردند.

آمویی با بیان اینکه دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد، یادآور شد: کار احیای پزشکان روی پسر چهار ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر دو کودک در اوج مظلومیت جان باختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و تاسف بار، گفت: گاهی اوقات لحظه‌ای غفلت و تنها گذاشتن کودکان خردسالی که هیچ شناختی از محیط پیرامون خود ندارند حوادث غیرقابل جبرانی را به وجود می‌آورد.

وی عنوان کرد: در این حادثه تکان‌دهنده شاید اگر والدین دقایقی زودتر متوجه غیبت آن‌ها شده بودند، می‌توانستند جان این دو کودک معصوم را نجات دهند، اما متاسفانه بی‌خبری طولانی مدت آن‌ها از فرزندان خردسالشان، عمری افسوس و حسرت برایشان به ارمغان آورد.

این مقام انتظامی متذکر شد: با فرا رسیدن فصل گرما خوب است والدین بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند و تحت هیچ شرایطی حتی برای دقایقی کوتاه آن‌ها را تنها نگذارند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و تاسف‌باری نباشیم.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
لعنت بر پدر و مادرشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
خیلی دردناکه ... اینقد والدین سرگرم بودن که متوجه نبود بچههاشون نشدن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->