وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

پلیس رومانی: علت مرگ قاضی منصوری خودکشی است

  • کد خبر: ۳۱۰۳۳
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
  • ۵
پلیس رومانی: علت مرگ قاضی منصوری خودکشی است
رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار هادی شیرزاد گفت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای «غلامرضا منصوری» یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است.

 

وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.

 

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

 

منتظر دریافت گزارش رسمی علت درگذشت قاضی منصوری هستیم

 

همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، افزود: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام کنند.

 

ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییه ایران از طریق پلیس بین الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد.

 

بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه کنند.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید: قاضی منصوری و ارتباطش با طبری/جزئیات ماجرای مرگ او در رومانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا یعقوبی
Germany
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
2
آخر وعاقبت کار خلاف همین است چه روحانی باشی وچه شخصی باید حساب پس بدهی اسم افراد دیگر را بگی خلاصه اگر دادگاه شمارا نکشه مطمعن باش رفقا وشریکان شما را میکشند یا وادار به خود کشی که اسم انها به میان نیاید این رسم است چطور تو قاضی متوجه نشدی ‌....‌‌باید به دکتر مغز واعضاب مراجعه کنی اگر تا ان زمان زنده بمانی...خلاصه که زکی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اگر این قتل خودکشی هست چرا میرفت خودش و معرفی میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
به دَرَک!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
از ترس که لوشون بده کشتنش.
این که خودش و معرفی کرده بود
parsa
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
چ قشنگ ماست مالی کردن دقیقا وقتی که مژخاست بیاد دادگاه کشتنش اقایون گول نخورید حتما با خونوادش تهدیش کردن یا خودتو بکش یا خونوادت میمیره حتما اطلاعات زیادی راجب رهبر گندکاریاش داشت برای همین اخر سر از شطررنج پرتش کردن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->