پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) افزایش یک میلیون تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تولید انبوه واکسن کرونا از سوی روسیه

  • کد خبر: ۳۱۳۵۷
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
تولید انبوه واکسن کرونا از سوی روسیه
زارت دفاع روسیه با رضایت بخش خواندن وضعیت جسمانی نخستین گروه داوطلبانی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، اعلام کرد: این واکسن در پاییز به تولید انبوه می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه به نقل از "الکساندر گینتس‌بورگ" مدیر مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی ملی این کشور اعلام کرد که تولید انبوه واکسن در برابر عفونت ویروس کرونا در روسیه ممکن است در پاییز سال 2020 آغاز شود.

بر اساس این اطلاعات، با استفاده از سیستم تست ایمنی بیماری کووید-19 که در این مرکز تحقیقاتی به‌وجود آمده، بیش از چهار هزار نمونه پلاسمای خون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. و با مشخص شدن نتیجه آزمایشات بالینی به روی واکسن تهیه شده، تولید انبوه آن به احتمال زیاد در پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

پیش از این مشخص شد که وزارت دفاع روسیه با همکاری مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی ملی این کشور، مجوز لازم را از وزارت بهداشت برای انجام آزمایشات به روی انسان دریافت کرد. این آزمایشات قرار است در ماه جولای به اتمام برسند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که تمامی داوطلبانی که در آزمایش واکسن ویروس کرونا شرکت کرده و این واکسن به آنها تزریق شده، در وضعیت جسمانی عادی قرار داشته و مشکلی ندارند.

بر اساس این اطلاعات، حال همه داوطلبان خوب است و  بعد از تزریق واکسن هیچ عارضه جانبی جدی در آنها مشاهده نشده و به‌طور روزانه طیف گسترده‌ای از مطالعات آزمایشگاهی به روی آنها انجام می شود. پس از انجام تحقیقات و به دست آوردن اطلاعات اولیه در مورد ایمنی واکسن، بقیه داوطلبان واکسینه خواهند شد.

 

منبع: تسنیم به نقل از نووسیتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->