آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

سرمربی بایرن در آستانه ثبت رکوردی تاریخی

  • کد خبر: ۳۱۴۴۶
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵
سرمربی بایرن در آستانه ثبت رکوردی تاریخی
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ فصل بعدی می تواند به یک رکورد تاریخی در فوتبال آلمان دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل با نیکو کوواچ برای بایرن مونیخ خوب آغاز نشد و تصور بر آن بود که بعد از سالها قدرت در فوتبال آلمان تغییر می کند، اما با حضور هانسی فلیک همه چیز متفاوت پیش رفت و این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل موفق شد عنوان قهرمانی را برای هشتمین سال متوالی از آن خود کند.

 

حالا هانسی فلیک تبدیل به پنجمین نقر در تاریخ بوندسلیگا شده که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. پیش از او فرانتس بکن بائر و نیکو کوواچ در بایرن مونیخ، توماس شاف با وردبرمن و ماتیاس سامر در لباس دورتموند به چنین رکوردی دست یافته بودند.

 

اما اگر بایرن مونیخ تخت هدایت هانسی فلیک فصل بعد هم قهرمان شود، او از نظر تعداد نیز در این زمینه رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. فرانتس بکن بائر 4 بار به عنوان بازیکن و یک بار سرمربی، توماس شاف 2 بار بازیکن و یک بار سرمربی، ماتیاس سامر نیز 2 بار بازیکن و یک بار سرمربی و نیکو کوواچ نیز یک بار بازیکن و یک بار سرمربی قهرمان آلمان شده اند.

 

کارنامه هانسی فلیک تا امروز مانند فرانتس بکن بائر است، اما اگر بایرن تحت هدایت او فصل بعد و برای نهمین سال متوالی بوندسلیگا را فتح کند، او تنها فرد تاریخ بوندسلیگاست که 4 بار به عنوان بازیکن و دو بار سرمربی قادر به بالا بردن جام شده است.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->