نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها
سرپرست سازمان لیگ:

پیام تسویه نکند، جایی در لیگ برتر والیبال ندارد

  • کد خبر: ۳۱۷۰۴
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
پیام تسویه نکند، جایی در لیگ برتر والیبال ندارد
با وجود معرفی آرمات به عنوان سرمربی فصل بعد پیام، هنوز بدهی این تیم تعیین تکلیف نشده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (سه‌شنبه) سوم تیر ماه پس از منتشر شدن خبر انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم پیام مشهد، بحث حضور دوباره مشهدی‌ها در لیگ برتر نیز مطرح شد که با واکنش‌های متفاوت همراه بود. پیام فصل گذشته بخاطر بالا بودن مبلغ بدهی‌های خود از جدول مسابقات لیگ کنار گذاشته شد تا اکنون پس از مطرح شدن بازگشت دوباره‌اش به لیگ، شائبه‌های لابی کردن مسئولان تیم مشهدی با فدراسیون والیبال مطرح شود!

جبار قوچان‌نژاد سرمربی سابق پیام و رئیس هیات استان خراسان رضوی، در آخرین مصاحبه خود در این مورد گفت: "متاسفانه پیام بدهی‌های خیلی زیادی از سال‌های ۹۷ و ۹۸ دارد، حتی دو درصد قراردادهای سال گذشته را هم به هیات پرداخت نکرده است. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که طی دو سال گذشته با تیم پیام کار کرده‌اند شاکی بوده و شکایت کرده‌اند. طبق گفته فدراسیون هم تیم‌ها برای حضور در لیگ باید بدهی‌های خود را تسویه کنند که با توجه به این موضوع، کار برای پیام سخت است. متاسفانه پیام چیزی حدود ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که هیچ اسپانسری قبول نمی‌کند این مبلغ بدهی را که هیچ ارتباطی با آن ندارد پرداخت کند. با همه این صحبت‌ها ما امیدواریم که مشکلات حل شده و این تیم در لیگ باشد چون ما ذی نفع هستیم."

حال با توجه به پافشاری‌های فدراسیون والیبال روی موضوع تسویه حساب باشگاه‌ها، مبنی بر اینکه هر تیمی بخواهد در فصل جدید لیگ برتر حاضر شود باید تمام بدهی‌ فصل‌های قبل را با فدراسیون و بازیکنان سابقش تسویه کند، این سوال مطرح می‌شود که آیا تیم پیام بدهی‌های خود را تسویه کرده است یا خیر؟


موضوع دیگر بحث تعداد تیم‌ها در جدول لیگ است. فصل گذشته پس از کنار گذاشته شدن تیم پیام از لیگ توسط فدراسیون، مسابقات با ۱۲ تیم ادامه یافت و نهایتا بخاطر شیوع ویروس کرونا، فصل گذشته لیگ به صورت نیمه تمام پایان یافت و فدراسیون نیز اعلام کرد که هیچ یک از ۱۲ تیم باقی مانده در جدول به دسته یک سقوط نکرده‌اند.


طی روزهای گذشته نیز سازمان لیگ و دبیر فدراسیون والیبال اعلام کردند که فصل جدید لیگ قرار است با ۱۲ تیم آغاز شود، اما فعلا اسامی تیم‌ها مشخص نیست! اکنون در صورت پیوستن پیام به لیگ باید دید این تعداد به ۱۳ تیم افزایش خواهد یافت یا تیم دیگری از لیگ کنار گذاشته می‌شود تا جدول رقابت‌ها ۱۲ تیمی باشد؟

 

شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال، گفت: واقعیت این است که تیم پیام خراسان بدهی‌هایی دارد که باید این مبالغ تسویه شود. شخصا در این مورد با مدیر کل استان خراسان رضوی صحبت‌هایی داشته‌ام و ایشان با آقای داورزنی هم صحبت کرده‌اند. به هر حال شرط فدراسیون برای تیم‌ها تسویه بدهی‌ها است که همه تیم‌ها باید آن را انجام دهند.

 

او ادامه داد: تیم پیام در حال حاضر بدهی دارد و همانطور هم که بنده در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون اعلام کردم، شرط ورود تیم‌ها به لیگ برتر چند فاکتور است. از جمله این شرایط داشتن زیر ساحت لازم برای برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و تسویه بدهی‌های فصول قبل با کادرفنی، بازیکنان، فدراسیون و هیات‌های استانی است. تیم‌هایی که این شرایط را داشته باشند می‌توانند در فصل پیش رو حاضر شوند. امیدوارم امسال با همکاری همه عوامل لیگ پویایی را داشته باشیم.

 

عظیمی در پاسخ به این سوال که‌ آیا شائبه لابی مسئولان تیم پیام با فدراسیون صحت دارد؟ اظهار کرد: هیچ شرایط جدیدی برای حضور تیم‌ها در لیگ وجود ندارد. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم تیم پیام تسویه حساب مالی انجام نداده و نمی‌تواند در لیگ باشد.

 

او ادامه داد: فدراسیون باید توان سنجی انجام دهد. وقتی من مدیرعامل قراردادی با جوانان این مملکت چه دختر و چه پسر می‌بندم همه چشمداشت آن‌ها همین قراردادها است، اما وقتی چند هفته از لیگ می‌گذرد می‌بینم که توان پرداخت مبالغ را ندارم و تیم را منحل می‌کنم. در چنین شرایطی دست این جوانان خالی بوده و به جایی بند نیست. این شرایط زیبنده ورزش کشور و خصوصا رشته والیبال نیست. به همین منظور فدراسیون باید تیم‌ها و باشگاه‌ها خصوصا تیم‌های تازه وارد را توان سنجی کند تا ان‌شاءالله لیگ خوبی را داشته باشیم.

 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال که به تازگی در باشگاه استقلال به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شده است، درباره ماندن یا رفتنش از فدراسیون والیبال نیز گفت: فعلا در مورد مسائل والیبال صحبت کردیم و برای مشخص شدن باقی مسائل باید صبر کرد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->