نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پیام تسویه به «پیام»

  • کد خبر: ۲۶۲۸۳
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
پیام تسویه به «پیام»
فدراسیون والیبال با اعلام برنامه ثبت‌نام لیگ، برای باشگاه‌های بدهکار ضرب‌الاجل صادر کرد
مرتضی اخوان/شهرآرانیوز - لیگ برتر والیبال فصل گذشته اگرچه با شیوع ویروس مرگ‌بار نیمه‌کاره ماند، اما دست‌کم برای نماینده مشهد که فصلی پُرتلاطم را سپری می‌کرد، اتفاق مبارکی بود. سبزجامگان پیام که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سال گذشته را با نیمه‌کاره‌ماندن لیگ به اتمام رساندند، حالا به نظر می‌رسد خود را برای فصلی تازه آماده می‌کنند؛ اگرچه فدراسیون والیبال یکی از شروط اصلی برای پذیرفتن ثبت‌نام تیم‌های متقاضی و مجاز شرکت در لیگ برتر فصل آینده را تسویه‌حساب کامل با بازیکنان، کادر فنی و البته فدراسیون دانسته است، شرطی که به‌تن‌هایی یکی از مشکلات پیام در فصل گذشته بود و حالا هم با تلنبار‌شدن این بدهی‌ها باید دید مدیران این تیم چه تدبیری برای ورود به لیگ برتر فصل آتی دارند.

شیخ‌الاسلامی: قطعا تسویه‌حساب‌ها صورت می‌گیرد
مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام مشهد که به‌خوبی حساسیت ایجادشده روی پیام برای تسویه بدهی‌هایش را می‌داند، درباره این مسئله گفت: قطعا تسویه‌حساب بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون در زمان معین انجام خواهد شد. علی شیخ‌الاسلامی با اشاره به اتفاقات سال ۹۸ که گریبان تیمش را گرفت، اظهار کرد: سال ۹۸ برای ما سال خوبی نبود. دلیل آن هم ناهماهنگی میان مسئولان بود. بااین‌همه دیگر نباید به گذشته‌ها برگردیم و مرور آن دردی را دوا نخواهد کرد. شیخ‌الاسلامی تأکید کرد: بدهی‌های سال ۹۸ ما یک‌میلیارد تومان است. وی افزود: تصمیم گرفتم در سال ۹۹ از هیچ‌کس کینه‌ای به دل نداشته باشم و به‌همین‌منظور به تمام منتقدان خود پیام تبریک نوروز را هم دادم.
مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام یادآور شد: بعد از شب‌های قدر جلسه مجددی با یک اسپانسر خواهیم داشت و به امید خدا کارمان را آغاز می‌کنیم. وی با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری پیام نیز تصریح کرد: اکبر خداوردی یکی از گزینه‌های ماست، اما چند گزینه بومی هم برای هدایت پیام در نظر داریم. شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روز‌های پایانی لیگ قبل با یک اسپانسر به توافق‌های خوبی رسیدیم و همان اسپانسر آمادگی دارد در فصل ۹۹ در کنار ما باشد.

پورتقی: باید برنامه‌های پیام را بررسی کنیم
معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان درباره شرایط باشگاه پیام برای حضور در لیگ برتر فصل آینده گفت: قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و شرایط این باشگاه را بررسی کنیم. محسن پورتقی افزود: باید ببینیم برنامه‌های این باشگاه چیست و مسئله مهم حامی مالی آن‌ها چه خواهد شد؟ وی اظهار کرد: باشگاه پیام بدهی‌هایی از گذشته دارد که باید آن‌ها را تسویه کند و در مرحله دوم هم باید برنامه‌های سال جاری را به ما بدهد تا ببینیم برای مسئله حامی مالی چه‌کار می‌‎خواهند انجام دهند؟
وی با اشاره به اینکه اگر حتی پیام هم در لیگ برتر فصل آینده در مسابقات حاضر نشود، استان به فکر تیمی دیگر خواهد بود، اذعان کرد: حتما یک نماینده در لیگ برتر والیبال خواهیم داشت، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. پورتقی با اشاره به علاقه‌مندی شیخ‌الاسلامی برای تیم‌داری گفت: خود ایشان همیشه تمایلشان به حضور در لیگ برتر و تیم‌داری را اعلام کردند؛ اما خب مسئله تسویه‌حساب بسیار جدی است و باید دید از پسِ آن برمی‌آیند یا خیر؟

قوچان‌نژاد: شاید ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشیم
رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی یکی از طلبکاران اصلی باشگاه پیام است. جبار قوچان‌نژاد که طی یکی‌دو فصل گذشته اختلافاتی جدی با مدیرعامل پیام داشت، حالا مدعی است اگر پیام برگه تسویه کامل بدهی‌های ۲ سال گذشته را بیاورد، مشکلی با حضور این تیم در لیگ برتر نخواهد داشت. قوچان‌نژاد در‌این‌باره گفت: اگر پیام تمامی بدهی‌های ۲ سال گذشته را تسویه کند، اولویت استان برای تیم‌داری در لیگ برتر با باشگاه پیام مشهد است؛ درغیر این‌صورت این مجموعه نمی‌تواند تیم‌داری کند. وی افزود: اواخر سال گذشته جلسات خیلی خوبی را برای پیداکردن اسپانسر و احتمال تیم‌داری در لیگ برتر والیبال داشتیم که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا این جلسات معوق و نیمه‌کاره ماند. بااین‌همه هنوز هیچ چیز مشخص نیست. وی با اشاره به اینکه نمی‌تواند درصدی برای احتمال تشکیل یک تیم جدید از مشهد در لیگ برتر را بدهد، اظهار کرد: هیچ درصدی نمی‌توانم روی آن بگذارم؛ اما قبل از سال روند خیلی خوبی داشتیم و حتی ریز هزینه‌های یک تیم برای قرارگرفتن روی سکو، صرف حضور در لیگ و تلاش برای حضور در میانه جدول را دادیم. قوچان‌نژاد تصریح کرد: خیلی امیدوار بودیم و تقریبا ۹۰ درصد کار تمام بود؛ اما با شیوع کرونا و خراب‌شدن کسب‌وکار‌های اقتصادی حالا درصد احتمال وقوع این اتفاق کم شده است. رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی یادآور شد: بااین‌همه خیلی خوشبین و امیدوار هستم که نتیجه این مذاکرات و جلسات خوب باشد و چه‌بسا سال آینده مشهد در لیگ برتر ۲ نماینده داشته باشد. به‌هر‌حال ورزش حرفه‌ای مرز نمی‌شناسد و می‌توانیم با جذب بازیکنان طرازاول تیمی دیگر در کنار تیم پیام تشکیل دهیم و روانه لیگ برتر کنیم.

۱۵ تیر، آخرین فرصت تسویه پیام
فدراسیون والیبال در حالی به باشگاه‌های لیگ‌برتری نامه‌های اعلام زمان‌بندی ثبت‌نام و شروع لیگ را ارسال کرده است که باشگاه پیام از همین امروز تنها ۲۶ روز تا موعد تسویه‌حساب کامل بدهی‌های گذشته زمان دارد. بر اساس اعلام فدراسیون والیبال ۳۱ خرداد آخرین فرصت اعلام باشگاه‌ها برای ثبت‌نام و ۱۵ تیر آخرین مهلت تسویه‌حساب بدهی‌های گذشته است. همچنین باشگاه‌ها تا ۲۵ تیر فرصت دارند تا مبلغ ورودی مسابقات را که به احتمال فراوان بیش از ۱۱۰ میلیون تومان است، به حساب فدراسیون واریز کنند. ۱۰ مرداد آخرین فرصت ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و بالاخره ۲۰ مرداد روز قرعه‌کشی لیگ برتر فصل آتی والیبال کشور عنوان شده است. قرار است شهریورماه سال جاری فصل جدید لیگ برتر والیبال آغاز شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->