برگزیدگان رویداد ملی کتاب‌خوانی «خط امین ۱» در مشهد معرفی شدند + فیلم همه چیز درباره سریال دستچین + خلاصه داستان، بازیگران و تیزر اصحاب فرهنگ و هنر چگونه از خدمات حمایتی برخوردار شوند؟ وزیر ارشاد: باید معلوم کنیم چه انتظاراتی از سند هنرهای تجسمی داریم بازگشت خونین سریال «دکستر» | رستاخیزی در قلب نیویورک آرونوفسکی استودیویی با ترکیب هوش مصنوعی و سینما افتتاح کرد تله‌تئاتر ماندگار «اخگری دیگر» روی آنتن + زمان پخش جایزه اصلی «شوالیه طلایی» در دستان آسمان غرب تدارک اکران برای «تابستان همان سال» چه‌کسی از بازی مرگ‌بار «بازی مرکب» جان سالم به در می‌برد؟ نماد وقار روی صحنه | یادی از اسماعیل شنگله هنرمند فقید کشورمان گفت‌وگو با علیرضا مختارپور قهرودی، درباره کتاب «روح الله» | تقریظ برای معرفی الگوست برنامه‌های رادیو به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره)، (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) + ساعت و شبکه پخش انیمیشن «پتتیک» در راه یونان صدور پروانه نمایش برای «زن و بچه» سعید روستایی
سرخط خبرها

رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم

  • کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تولید ملی و رسانه با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

امیررضا رجبی با اشاره به یکی از اصول کلیدی حکمرانی بیان کرد: دولت و حاکمیت برای اجرای پروژه‌های کلان باید مردم را همراه کنند. این موضوع در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر مردم در اجرای پروژه‌های صنعتی مشارکت نداشته باشند، تنها اثرات منفی آن، مانند افزایش ترافیک یا آلودگی زیست‌محیطی، برجسته خواهد شد.

وی نقش رسانه‌ها را در این مسیر مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح، مردم را با اهداف توسعه‌ای همراه کنند. در همین راستا، ما در حوزه صنعت و معدن تلاش کرده‌ایم با برگزاری تور‌های بازدید ویژه برای اصحاب رسانه، آن‌ها را در جریان جزئیات پروژه‌های صنعتی و معدنی قرار دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت تعامل مستمر میان صنعتگران و رسانه‌ها تصریح کرد: نباید ارتباط ما صرفاً به مصاحبه‌های خبری یا کنفرانس‌ها محدود شود. می‌توان جلسات تخصصی با حضور رسانه‌ها برگزار کرد تا نظرات و دغدغه‌های آنان نیز در فرایند‌های اجرایی لحاظ شود. رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

رجبی در پایان، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، بر اهمیت وفاق و همدلی میان تولیدکنندگان و رسانه‌ها تأکید و بیان کرد: امیدوارم با همکاری دولت و اصحاب رسانه، مسیر توسعه و تولید در کشور هموارتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->