ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟ خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد وزیر کار: شیوه‌های پیش‌بینی شده برای تامین معیشت جامعه کارگری عملیاتی خواهد شد «زیارت و گردشگری» و «فولاد» هدف خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ | سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی از ابتدای دولت در صنعت و معدن استان  بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
سرخط خبرها

نفت گران شد

  • کد خبر: ۳۱۸۱۹
  • ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
نفت گران شد
قیمت نفت در معاملات امروز اگرچه حدود ۱.۵ درصد بالا رفت اما ادامه تنش بین چین و آمریکا و همچنین حجم ذخیره‌سازی نفت در جهان نگرانی‌ها نسبت به کاهش قیمت در این بازار را افزایش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت نفت امروز بعد از چند روز کاهش قیمت، تا حدی خود را اصلاح کرد با این حال نتوانست قیمت‌های ابتدای هفته را تکرار کند.  

 

روزهای گذشته نفت برنت از نرخ بالای ۴۳ دلار در هربشکه به زیر ۴۰ دلار سقوط کرد. این موضوع بیش از هر چیز به دلیل ترس از شیوع دوباره کرونا اتفاق افتاد؛ فعالان بازار نفت نگرانند که موج دوم کرونا، تقاضا برای نفت را کاهش دهد زیرا می‌تواند به بازگشت دوباره محدودیت‌ها در فعالیت‌های اقتصادی منجر شود.

 

با این حال امروز بازار نفت حدود ۱.۵ درصد از افت روزهای گذشته را جبران کرد.

 

این در شرایطی است که مصوبه تحریم چین از سوی آمریکا که پیش از این به تصویب مجلس نمایندگان و امضای رئیس‌جمهوری این کشور رسیده بود،‌ در مجلس سنا نیز مصوب شد.

 

هر چند این موضوع می‌تواند بر رشد اقتصادی جهان و تقاضای نفت تاثیر منفی بگذارد اما تکرار آن از سوی آمریکا و صحبت‌های ضد و نقیض رئیس جمهوری این کشور باعث شده تا بازار نفت این تهدیدات را جدی نگیرد، از این رو امروز با وجود این مصوبه مجلس سنای آمریکا اما نفت گران شد.

 

با توجه به این عوامل، ‌امروز نفت برنت ۱.۴۴ درصد افزایش پیدا کرد و به ۴۱ دلار و ۶۴ سنت در هر بشکه رسید.

 

نفت شاخص آمریکا نیز ۱.۲۷ درصد گران شد و ۳۹ دلار و ۲۱ سنت در هر بشکه قیمت خورد.

 

علاوه بر این موارد، ‌حجم ذخیره نفت در جهان همچنان بالا است،‌ موضوعی که می‌تواند در شرایط حساس دوباره قیمت طلای سیاه را با کاهش همراه کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->