نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مراسم تقدیر از فعالان ورزش همگانی برگزار شد

  • کد خبر: ۳۱۹۴۹
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مراسم تقدیر از فعالان ورزش همگانی برگزار شد
مراسم تقدیر از فعالان توسعه ورزش همگانی در سال ۱۳۹۸ در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، این مراسم به پاس قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در راستای ترویج ورزش همگانی برگزار و از فعالان این عرصه در شهرداری، فرمانداری، کارشناسان ورزشی ادارات، برخی خبرنگاران و... تقدیر شد.

استمرار ورزش همگانی اولویت سال ۹۹ است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: سال گذشته به‌دلیل شرایط اقتصادی با کاهش ۹ میلیاردی اعتبارات روبه‌رو شدیم و شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. با این حال توانستیم در تمام برنامه‌های ورزشی حضور پررنگی داشته باشیم و تمام ورزش‌کاران و تیم‌های ورزشی بهترین عملکرد را به نمایش گذاشتند.
فرزاد فتاحی ادامه داد: اگر در پایان سال، ۳۵ درصد از اعتبارات عمرانی تخصیص داده می‌شد، می‌توانستیم ۹۰ پروژه ورزشی را در سال گذشته افتتاح کنیم که اگر این اعتبارات امسال تخصیص داده شود، حرکت تاریخی در بحث زیرساخت‌ها خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: استمرار ورزش همگانی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سال ٩۹ خواهد بود. باتوجه‌به اینکه در سال ۹۸ توانستیم رتبه اول را در کشور به‌دست آوریم، باید این عملکرد را در سال ۹۹ نیز تداوم بخشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تداوم در بحث توسعه ورزش همگانی نشان‌دهنده کار جمعی است که بین ادارات ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، شورا‌ها و دهیاری‌های شهرستان‌ها رقم خورد.

ورزش همگانی در رأس امور ورزشی جامعه است

امیر سرتیپ رضا آذریان در مراسم تقدیر از فعالان توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: برای توسعه ورزش همگانی، این ورزش باید در رأس همه کار‌های جامعه قرار بگیرد. اگر بتوانیم این فرهنگ را در کشور جا بیندازیم، می‌توانیم شرایط ورزش همگانی را در کشور بهبود ببخشیم.
رئیس هیئت ورزش همگانی خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته بهترین عملکرد را در کشور داشتیم و توانستیم رتبه اول کشور را در بحث توسعه ورزش همگانی به‌دست آوریم. خراسان رضوی همواره باید بهترین رتبه را در کشور داشته باشد و خوشبختانه کسب این رتبه نتیجه تلاش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و همه همکاران در هیئت ورزش‌های همگانی بوده است.
وی تصریح کرد: باید این موضوع را بیان کنم که ورزش به مردم تعلق دارد و اگر بتوانیم فرهنگ ورزش را در بین مردم به‌خوبی جا بیندازیم، می‌توانیم جایگاه بهتری را در زمینه ورزش همگانی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از ۷۷ فعال شاخص در ترویج ورزش همگانی که سال گذشته تلاش‌های فراوانی کردند، تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->