حضور چهار عضو شورای شهر در تحریریه روزنامه شهرآرا به مناسبت «روز خبرنگار»

  • کد خبر: ۳۲۰۸
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
حضور چهار عضو شورای شهر در تحریریه روزنامه شهرآرا به مناسبت «روز خبرنگار»

به گزارش شهرآرانیوز، چهار عضو شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در تحریریه شهرآرا و گرامیداشت یاد شهید صارمی، درباره «رسالت» های روزنامه‌نگاری و رویکرد شهرآرا در عرصه رسانه با خبرنگاران به گفتگو پرداختند. 

 

مدیران را تربیت کنید

 

محمدهادی مهدی نیا : عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تبریک « روزخبرنگار» به خبرنگاران روزنامه شهرآرا بیان د اشت : «شما در راستای قوی‌شدن جان ِ اجتماع فعالیت می‌کنید. بسیار کار مهمی است.خبرنگاری و روزنامه‌نگاری جزو مشاغل سخت است. این سختی را به جان بخرید و پای‌مردی کنید. شهرآرا به نظرم باید نشان دهد که عملکردی مستقل دارد. این را نیز در عملکرد خود نشان داده است.»

 

مهدی نیا تاکید کرد: « از تلخ‌شدن مدیرشهری و عضو شورای شهر نترسید! بگذارید به ما مدیران بر بخورد. بگذارید ما تربیت شویم که پاسخگو باشیم و نقد را بپذیریم. اگر از مدیران در برابر عملکردشان پرسشگر نباشید، تبدیل به یک عقده می شود. مدیران خود را متورم و بالاتر از مقام پاسخگویی می بینند. خبرنگاری اینگونه جانِ جامعه را حفظ می کند. »

 

انتظار شورای پنجم از شهرآرا  : بیان نقدهای سنجیده، علمی و مستدل

 

بتول گندمی، عضو دیگر شورای پنجم با تبریک روز خبرنگار به تحریریه روزنامه شهرآرا تاکید داشت: « خبرنگاری، شهامت و شجاعت می‌خواهد. هیچ‌گاه در خود این شجاعت را احساس نمی‌کردم تا در عرصه رسانه فعال شوم. اما با همه این سختی‌ها، در تایید صحبت‌های آقای مهدی نیا تاکید می کنم که شهرآرا باید نقدهای سنجیده علمی مستدل را بیان کند و فقط نقش بیان‌کننده تصمیمات شورا را نداشته باشند. این انتظاری است که از مجموعه شهرآرا می‌رود.

 

احمد نوروزی و محمدحسن ودیعی نیز با گرامیداشت یاد شهید « محمود صارمی» خبرنگار ایرنا که در حادثه « اشغال سرکنسولگری ایران در مزارشریف » توسط طالبان به شهادت رسیده بود، برای بیان تبریک و خداقوت در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

 

خبرنگار: بهروز ریاضی / عکاس: احمد حسنی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->