روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است

  • کد خبر: ۳۲۳۴۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برابر قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جانقربان-موضوع محتوای تبلیغاتی برخی آگهی ها روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که اخیرا جنجال‌ها در فضای مجازی و عالم رسانه را برانگیخته است، یکی از مهمترین محورهای فرهنگی شهر  است که به نظر می رسد نیاز به تامل دو سویه و نگاه فراگیر دارد. اگرچه هر جا عنوان تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به میان می آید اولین دستگاهی که به عنوان متولی به ذهن ما متبادر می شود مدیریت شهری است اما حقیقت ماجرا  موضوع مهم تریرا جلوه نمایی می‌کند که در لایه های زیرین این تصور عامه پنهان است و آن هم نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در تایید و خط مشی گذاری محتوای این نوع تبلیغات شهری است. در همین رابطه مسعود رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه برخی به اشتباه گمان می‌کنند تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی شهر برعهده شهرداری است، افزود: شهرداری فقط وظیفه بسترسازی، جانمایی و اکران تابلوهای شهری را برعهده دارد.


وی اظهار کرد: برابر قانون جمهوری اسلامی ایران تأیید محتوا برای تابلوها و بیلبوردهای اکران‌شده سطح شهر برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و شهرداری در این زمینه مسئولیتی ندارد.


گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه 9 تیر ماه) شورای شهر اسلامی شهر مشهد نیز محمدرضا حیدری رئیس شورا  برموضوع تعامل دیگر نهادها در حوزه تبلیغات محیطی  تاکید کرده و گفت:موضوع تبلیغات شهری تنها مسئولیتش با شهرداری نیست، نهادهای دیگری هم در این حوزه وظیفه دارند و برنامه‌ریزی‌ها و اکران‌ها اگر در زمان مناسبی انجام شود، راه برای بهانه‌گیران بسته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->