آبیاری پایدار ۲۴۰ هکتار فضای سبز مشهد با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آزادی چندصدایی چطور سیمای شهر را تغییر می‌دهد؟ شهردار مشهدمقدس خبر داد: پیشرفت چشمگیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده یادی از «صادق رضازاده شفق» که چند اثر مهم درباره نادرشاه دارد | تاریخی که از مشهد نوشته شد گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است

  • کد خبر: ۳۲۳۴۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برابر قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جانقربان-موضوع محتوای تبلیغاتی برخی آگهی ها روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که اخیرا جنجال‌ها در فضای مجازی و عالم رسانه را برانگیخته است، یکی از مهمترین محورهای فرهنگی شهر  است که به نظر می رسد نیاز به تامل دو سویه و نگاه فراگیر دارد. اگرچه هر جا عنوان تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به میان می آید اولین دستگاهی که به عنوان متولی به ذهن ما متبادر می شود مدیریت شهری است اما حقیقت ماجرا  موضوع مهم تریرا جلوه نمایی می‌کند که در لایه های زیرین این تصور عامه پنهان است و آن هم نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در تایید و خط مشی گذاری محتوای این نوع تبلیغات شهری است. در همین رابطه مسعود رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه برخی به اشتباه گمان می‌کنند تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی شهر برعهده شهرداری است، افزود: شهرداری فقط وظیفه بسترسازی، جانمایی و اکران تابلوهای شهری را برعهده دارد.


وی اظهار کرد: برابر قانون جمهوری اسلامی ایران تأیید محتوا برای تابلوها و بیلبوردهای اکران‌شده سطح شهر برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و شهرداری در این زمینه مسئولیتی ندارد.


گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه 9 تیر ماه) شورای شهر اسلامی شهر مشهد نیز محمدرضا حیدری رئیس شورا  برموضوع تعامل دیگر نهادها در حوزه تبلیغات محیطی  تاکید کرده و گفت:موضوع تبلیغات شهری تنها مسئولیتش با شهرداری نیست، نهادهای دیگری هم در این حوزه وظیفه دارند و برنامه‌ریزی‌ها و اکران‌ها اگر در زمان مناسبی انجام شود، راه برای بهانه‌گیران بسته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->