بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
سرخط خبرها

تیم استراماچونی با یک جای خالی هم مدعی است

  • کد خبر: ۳۲۳۷
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
تیم استراماچونی با یک جای خالی هم مدعی است
ساختن کامل‌ترین استقلال ممکن، هنر خاص مرد ایتالیایی

استقلالی‌ها تنها یک نام تا تکمیل‌شدن فهرست خود فاصله دارند؛ فهرستی که با نگاه اولیه به آن یکی از منطقی‌ترین فهرست‌هایی است که استقلالی‌ها در سال‌های اخیر دارند. هرچند شروع نقل‌وانتقالات برای استقلالی‌ها خیلی تلخ بود، اما حالا که آبی‌ها در آستانه لیگ هستند، ترکیب این تیم به شکل ایده‌آلی برای شروع لیگ فراهم شده است. آبی‌ها در هر پست 2 بازیکن مدعی در اختیار دارند که با توجه به شرایط سنی و تجربه‌ای که دارند، در طول فصل می‌توانند به آبی‌ها کمک کنند. اما نکته مهم درباره ترکیب استقلال، جمع‌شدن این ترکیب با نظر مستقیم استراماچونی است. سرمربی استقلال بعد از خریدهای ابتدایی فصل بر رفت‌وآمد بازیکنان نظارت کامل داشت تا حالا تیم دلخواه خود را در اختیار داشته باشد.
استقلال در خط دفاعی و دروازه خود یک ترکیب کامل و آماده در اختیار دارد. حسینی و ناصری به‌خوبی برای دروازه استقلال رقابت می‌کنند و آبی‌ها ترکیبی مطمئن درون دروازه خود دارند که برای یک فصل مشکلی را ایجاد نکند. وریا غفوری و غلامی در دفاع راست، یزدانی، دانشگر، باقری و طاهرخانی در قلب دفاع حضور دارند و در سمت چپ با اضافه‌شدن میلیچ به زکی‌پور، استقلال 2 بازیکن بسیار خوب را در اختیار دارد که از بابت نبود هیچ‌کدام، نگرانی نخواهد داشت.
استقلال در بخش هافبک‌دفاعی ترکیب بسیار جذابی در اختیار دارد؛ علی کریمی و مسعود ریگی، 2 هافبک دفاعی با خصوصیات تدافعی هستند و در کنار این 2 بازیکن نیز استقلال فرشید باقری و آرش رضاوند را در اختیار دارد. آبی‌ها در این منطقه از زمین سینا خادم‌پور و رضا آذری جوان را هم دارند که به این تیم کمک می‌کنند تا برای جوان‌گرایی دست‌هایشان باز باشد. استقلال برای هافبک پشت مهاجم یا به بیان بهتر پست شماره10، داریوش شجاعیان را در ترکیب می‌بیند که پیش‌فصل فوق‌العاده‌ای داشته، اما با اضافه‌شدن جانشین پاتوسی، در این پست نیز 2 بازیکن بسیار خوب در استقلال حضور خواهند داشت.
جمع استقلالی‌ها در خط حمله کم‌نقص و بسیار خوب است. دیاباته گزینه اصلی مهاجم نوک است و مرتضی تبریزی و سجاد آقایی پشت‌سر او حضور دارند. مرتضی تبریزی در کنار تجربه موفق مهاجم نوک می‌تواند به وینگرهای استقلال یعنی فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، علی دشتی، محمد بلبلی و محسن کریمی اضافه شود تا ترکیب خط حمله استقلال نیز تکمیل باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->