شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

جزئیاتی از کشته شده‌های حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تهران

  • کد خبر: ۳۲۵۳۸
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
جزئیاتی از کشته شده‌های حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تهران
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره اینکه چه تعداد از ۱۹ قربانی این حادثه جزو کادر کلینیک و چه تعداد مراجعان آن بوده‌اند، توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره اقدامات پزشکی قانونی استان تهران در مورد اجساد حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر اظهار کرد:‌ بامداد امروز اجساد تحویل پزشکی قانونی شد و از همان زمان اقدامات برای شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن انجام شد.

وی با بیان اینکه تمامی ۱۹ جسد ارجاعی به پزشکی قانونی شامل ۱۵ زن و ۴ مرد شناسایی و علت فوتشان مشخص شد، گفت: جواز دفن برای این افراد صادر و تاکنون اجساد ۱۴ نفر با دستور مقام قضایی به بستگان درجه اول آنان تحویل داده شده است. 

فروزش از خانواده ۵ قربانی دیگر نیز خواست که برای تحویل اجساد به پزشکی قانونی مراجعه کنند و گفت:‌ این موضوع به خانواده‌ها اطلاع داده شده است.


اینجا ببینید: لحظه هولناک انفجار کلینیک سینا اطهر از نزدیک + فیلم

 

گفتگو با : عنایت آزغ، دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا | ناجی جان ۱۱ زن و کودک + فیلم


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در مورد اینکه آیا اجساد دیگری - علاوه بر ۱۹ نفر - به این مرکز ارجاع شده یا خیر، گفت: اجسادی که تحویل پزشکی قانونی شده همین ۱۹ نفر بود.

وی درباره میزان آسیب‌دیدگی اجساد نیز اظهار کرد: آسیب‌دیدگی‌ها طوری نبود که برای تشخیص نیاز به اقدامات تخصصی‌تر باشد و فرآیند شناسایی انجام شد.

به گفته فروزش، از ۱۹ فوتی این حادثه ۷ نفر پزشک شامل ۴ متخصص بیهوشی، یک متخصص جراحی پلاستیک، یک متخصص گوش و حلق و بینی و یک پزشک دیگر بودند. ۲ نفر هم پرستار کلینیک، ۴ نفر تکنسین اتاق عمل، یک نفر تکسنین رادیولوژی، ۲ نفر از کارکنان کلینیک و ۲ نفر هم از مراجعه‌کنندگان بودند. حرفه یک نفر هم تاکنون مشخص نشده است.

منبع: ایسنا


اینجا ببینید:

 

تصاویر جانباختگان حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تهران

 

ویدئوهای بیشتر از انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران

 

روایت تلخ و ترسناک شاهدان عینی از حادثه کلینیک سینا تهران + فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->