رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
سخنگوی شورای نگهبان:

ایراد شورای نگهبان به طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی

  • کد خبر: ۳۲۶۶
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
ایراد شورای نگهبان به طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، سخنگوی شورای نگهبان گفت که طرح دوفوریتی تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی مورد ایراد این نهاد قرار گرفته است.

«عباسعلی کدخدایی» در نشست خبری پیش از ظهر شنبه، افزود: احراز هویت نامزدها برای انتخابات مجلس قطعا و تماما الکترونیکی خواهد بود، بخش های دیگر انتخابات نیز در صورتی که وزارت کشور از نظر فنی آمادگی داشته باشد برای نظارت، آمادگی داریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره طرح موضوع تحریم تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور، اظهار داشت: هنوز موضوعی به ما ارسال نشده و من از مجلس هم چیزی نشنیدم.  ما هم اکنون نمی توانیم اظهار نظر کنیم هر زمان این موضوع واصل شود بررسی می کنیم.


عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک مناسبت‌های روز خبرنگار و اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: همایشی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس قانونی اساسی به حمایت دوستان علمی و دانشگاهی سراسر کشور در حال انجام است.



وی از پوستر همایش چهل سال قانون اساسی رونمایی کرد و گفت: دوستان توضیحات لازم را در مورد این همایش اطلاع رسانی می‌کنند.



سخنگوی شورای نگهبان با ارائه گزارشی از طرح‌ها و لوایح بررسی شده در این نهاد، اظهار کرد: ۳ مصوبه داشتیم که عدم مغایرت آن با شرع و قانون اساسی اعلام شد. مصوباتی هم در شورای نگهبان با ایراد مواجه شد مانند طرح دو فوریتی تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور. لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی و طرح الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی از دیگر مصوباتی است که با ایراد و ابهام شورای نگهبان مواجه شده است.



وی در پاسخ به سوالی در رابطه با سوالی درباره ادعای آمریکا مبنی بر تحریم آیت الله جنتی، گفت: اصولا یاوه گویی‌های ترامپ و رژیم آمریکا را جدی نمی‌گیرم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->