نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

استارت نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بعد از آزمایش کرونا

  • کد خبر: ۳۲۸۰۱
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
استارت نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بعد از آزمایش کرونا
دختران فوتسالیست تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی برای شروع تمرینات خود روز یکشنبه تست کرونا می‌دهند. ‌با قطعی‌شدن برگزاری مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان و ارسال نامه رسمی فدراسیون به هیئت ۴ استان حاضر در رقابت‌ها، به تیم‌ها اجازه داده شد تمرینات خود را از امروز ۱۴ تیرماه آغاز کنند تا ۳ مردادماه ۲ دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف با حضور ۴ تیم برگزار شود.
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز؛ دختران فوتسالیست تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی برای شروع تمرینات خود روز یکشنبه تست کرونا می‌دهند.
‌با قطعی‌شدن برگزاری مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان و ارسال نامه رسمی فدراسیون به هیئت ۴ استان حاضر در رقابت‌ها، به تیم‌ها اجازه داده شد تمرینات خود را از امروز ۱۴ تیرماه آغاز کنند تا ۳ مردادماه ۲ دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف با حضور ۴ تیم برگزار شود. تاریخ و محل بازی‌های فینال و رده‌بندی مشخص نشده و همه‌چیز به نتایج دیدار ۳ مردادماه بستگی دارد.


شروع تمرینات احتمالا از دوشنبه
اما تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان باید قبل از شروع تمرینات از همه بازیکنان و کادر فنی تیم خود تست کرونا بگیرند. فاطمه شریف درباره زمان آغاز تمرینات تیمش و انجام تست می‌گوید: به بازیکنان غیربومی که در مشهد حضور ندارند، تا شنبه‌شب مهلت داده شده است تا خود را به مشهد برسانند. با توجه به اینکه تعداد پرواز‌ها کاهش پیدا کرده است، برخی بازیکنان ممکن است به مشکل بربخورند. احتمال می‌دهیم یکشنبه تیم کامل خواهد شد و به‌همین‌خاطر تست PCR را صبح روز یکشنبه از بچه‌های تیم خواهیم گرفت.
سرمربی تیم خراسان رضوی ادامه می‌دهد: شروع تمرینات به جواب تست بستگی دارد، اگر نتایج آن تا بعدازظهر اعلام شود، می‌توانیم عصر روز یکشنبه تمرین برگزار کنیم؛ در غیراین‌صورت روز دوشنبه تمرینات را آغاز خواهیم کرد.
او درباره هزینه این تست برای تیم دختران مشهد و اینکه آیا همان تست فوتبالیست‌های شهرخودرو و لیگ برتر مردان است، تصریح می‌کند: تست ازسوی هیئت فوتبال استان برگزار می‌شود، تست‌ها انواع مختلفی دارند؛ اما فکر می‌کنم تستی که برای تیم در نظر گرفته شده است، آزمایش خون به‌همراه نمونه‌برداری از بزاق دهان است. هزینه تست‌ها نیز متفاوت و ممکن است برای هر ورزشکار از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر باشد.

۳ مرحله تست پیش‌روی فوتسالیست‌ها
شریف خاطرنشان می‌کند: آن‌طورکه سازمان لیگ به ما اعلام کرده است، باید یک تست پیش از شروع تمرینات داشته باشیم و تست بعدی نیز پیش از بازی نخست است. برای مرحله بعدی نیز قبل از مسابقه فینال یا رده‌بندی باید سومین تست از هر بازیکن گرفته شود.
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حاشیه‌هایی که روز چهارشنبه درباره تصمیم سازمان لیگ ایجاد شد، می‌گوید: فدراسیون تاریخ شروع تمرینات و زمان بازی برگشت را به‌صورت رسمی و با نامه به هیئت استان‌ها اعلام کرده بود؛ اما این خبر روی سایت فدراسیون کار نشده بود که همین موضوع باعث شد برخی رسانه‌ها دوباره حاشیه‌سازی کنند و حتی خبر نیمه‌تمام‌باقی‌ماندن لیگ را نیز منتشر کنند.
شریف درباره اینکه زمانی کمتر از ۲۰ روز برای بازیکنان و رسیدن به سطح آمادگی لازم، کافی است یا خیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه بچه‌ها تمرینات انفرادی خود را در این مدت داشتند، زمان بدی نیست و می‌توان به‌صورت فشرده به آمادگی موردنیاز رسید. هرچند اگر بیشتر بود، قطعا برای تیم‌ها نیز مفید‌تر بود؛ اما با توجه به اینکه فصل جدید لیگ نیز در پیش است، می‌توان از زمان باقی‌مانده، بهترین استفاده را برد.

تمرین انفرادی شیربیگی
سرمربی نماینده مشهد در لیگ برتر همچنین درباره بازیکنان آسیب‌دیده تیم تصریح کرد: سارا شیربیگی نیاز به آرتروسکوپی زانو دارد تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی‌اش مشخص شود، البته در این مدت خیلی بهتر شده است؛ ولی باید تمرینات خود را انفرادی دنبال کند تا ریسک آسیب‌ها کمتر شود و به آمادگی مدنظر برسد. به‌این‌ترتیب با تیم تمرین نخواهد داشت.
نماینده مشهد مرحله اول لیگ را درحالی به پایان برد که در هفته پایانی جایگاه نخست آن‌ها در جدول به جایگاه سوم تغییر کرد و قرار شد در پلی‌آف روی کسب قهرمانی تمرکز کنند. این تیم حالا برای رسیدن به فینال یک دیدار حیاتی و مهم پیش‌رو دارد. آن‌ها بازی نخست رفت را در مشهد با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسانده‌اند و حالا باید در زمین حریف یعنی در رفسنجان برابر مسی‌ها به میدان بروند و پیروز رقابت شوند یا اینکه تساوی با بیش از ۳ گل به دست بیاورند. آن سوی این مسابقات نیز سایپا و ملی‌حفاری وجود دارند که شنیده می‌شود سایپا تهران کناره‌گیری از ادامه مسابقات را ترجیح دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->