هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی
سرخط خبرها

شکست کرونا در پست مرکزی مشهد!

  • کد خبر: ۳۳۰۳۴
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
  • ۲
شکست کرونا در پست مرکزی مشهد!
اینجا اداره پست مرکزی مشهد در خیابان امام خمینی (ره) است، مکانی که از ظاهر شلوغ آن تنها یک برداشت می‌توان داشت و آن هم اینکه اداره پست کرونا را شکست داده است!

جانقربان|شهرآرانیوز- ساعت حدود ۱۱ ظهر است. در پی شکایت‌های مردمی از شلوغی اداره پست راهی این مرکز می‌شوم. باور اینکه در شرایط قرمز کرونا اداره‌ای این اندازه شلوغ باشد برایم سخت است، اما واقعیت دارد.
چندین صندلی بیرون محوطه چیده‌اند تا مردم در صف انتظار بمانند و بیشتر فاصله اجتماعی را رعایت کنند، اما به‌قدری مراجعه زیاد است که نه‌تنها مردم تنگاتنگ نشسته‌اند، بلکه عده‌ای هم روی پله‌ها و لبه جدول‌ها نشسته‌اند تا خستگی پایشان را بگیرند.

 

 

باجه ۴۰ که باجه دریافت مدارک برای ترخیص موتورسیکلت‌هاست، برای متصدی مناسب‌سازی شده است که از کرونا در امان بماند، اما برای مردمی که می‌خواهند مدارک تحویل دهند به‌ظاهر هیچ قانونی وجود ندارد و مناسب‌سازی نشده است! شاید موتورسوارها هم جزو آن دسته‌ای هستند که کرونا نمی‌گیرند!



از پله‌های اداره بالا می‌روم و داخل می‌شوم. توقع دارم شلوغی بیرون به داخل کشیده نشده باشد، اما توقع زیادی دارم! داخل هم به اندازه بیرون شلوغ است و مردم برای آزادسازی خودرو و موتورسیکلت ازدحام ایجاد کرده‌اند.


کارچاق‌کن پستی
جلو در ورودی مردی صدایش را بلند می‌کند و خطاب به من می‌گوید: اگر برای خلافی خودرو آمده‌ای بیا پیش خودم! نگاهی به او می‌اندازم. نه لباسی و نه اتیکتی! قطعا کارمند اینجا نیست! می‌گوید: برگه خلافی را بده برایت کارها را ۱۰ دقیقه‌ای انجام دهم! می‌گویم: مگر آشنا داری؟ می‌گوید: بچه‌ها را می‌شناسم! می‌گویم: چقدر خرج برمی‌دارد؟ می‌گوید: قانعم! ۱۵-۲۰ تومان بدهی بس است!
مشغول حرف‌زدن با مرد هستم که تلفنش زنگ می‌زند. می‌گوید برای کاری باید به شهرداری بروم. شماره همراهش را به من می‌دهد!


هر روز همین آش است و همین کاسه!
به‌قدری داخل شلوغ است که نفس‌کشیدن واقعا سخت است. از آقایی که مدارک خودرو دستش است، می‌پرسم: خیلی وقت است اینجایید؟ ماسکش را بالاتر می‌کشد و می‌گوید: یک هفته است که می‌آیم و می‌روم که شاید خلوت شود، ولی فایده ندارد. هربار می‌گویم خودرو فدای سرم، یک وقت در این شلوغی کرونا نگیرم! می‌روم، ولی روز بعد هم همین آش است و همین کاسه!

 


گزارش ۵ را بردند
داخل ساختمان عده‌ای ماسک نزده‌اند. نمی‌دانم قانون استفاده از ماسک چرا هنوز به این نقطه و این اداره نرسیده است! به محوطه برمی‌گردم. جوانی که ماسکی فیلتردار زده است، بلند بلند می‌گوید: گزارش پنجی‌ها را گرفتند و بردند! آمده بودند از شلوغی اینجا گزارش بگیرند و تا دوربین را روشن کردند، آن‌ها را گرفتند و بردند! با خودم می‌گویم این مسئولان که این‌قدر فعال هستند، چرا با شلوغی و تجمع و استفاده‌نکردن از ماسک به این سرعت برخورد نمی‌کند! و حتی با کارچاق کن‌هایی که در اداره پست بغل گوششان پول می‌گیرند تا کار اداری مردم را زودتر راه بیندازند! 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
هردم از این باغ بری می رسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
من بازرس بهداشت ان منطقه هستم و با من هم رفتار درستی نداشتند و من را هم بازداشت کردن و بردند کلانتری ..........
طی نامه نگاری هایی که کردم با استانداری و فرمانداری و حتی دادستان کل مشهد و معاونت بهداشت فعلا بی فایده بوده........
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->