برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند؟

  • کد خبر: ۳۳۱۴۵
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند؟
تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع کرونا فقط به بسته‌شدن سالن‌های سینما منتهی نشد و تقریبا تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هم تعطیل شدند. حالا با بازگشایی سینماها تولید فیلم‌های سینمایی‌ هم دوباره از سر گرفته شده است. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «طرلان» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی این روزها در روستاهای توابع شهرستان هیر از استان اردبیل آغاز شده است.

 

این فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهای معمول زندگی با واکنش‌ها و باورها و در برخی موارد خرافه‌سازی‌های مردم روستا گریبانگیر می‌شود.

«طرلان» در حال و هوای بومی و منطقه‌ای آذربایجان و به زبان ترکی است و فهرست بازیگران و عوامل این فیلم به‌زودی اعلام می‌شود.

 

پیش از این حضور بازیگران تئاتر و تلویزیون اردبیل از جمله داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، محمد فردین، مریم ندایی، جلال محمدلو، لیلی نظری، یاشار نادری، ملکه فتحی به همراه بازیگران خردسال ایلیا نوریان، ال آی شیری، امیررضا رحیمی نسب در این فیلم اعلام شده بود.

 

سید محمد حسینی و عصمت نوریان تهیه‌کننده این اثر هستند و اتابک نادری مجری طرح و محبوب شکرزاده مدیر فیلمبرداری فیلم طرلان هستند.

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند


آغاز «گشت ارشاد ۳» با حضور مسعود کیمیایی  

فیلم‌برداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی در تهران در حالی ادامه دارد که نخستین تصویر از پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به عنوان بازیگران اصلی فیلم منتشر شده است. در اولین روز فیلم‌‎برداری این فیلم مسعود کیمیایی هم حضور داشت. 

 

این فیلم چند بازیگر دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده معرفی می‌شوند و جلوِ دوربین می‌روند.

 

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شده‌اند.

در خلاصه داستان  فیلم «گشت ارشاد ۳» آمده است: «حسن و عطا پس از سال ها حضور در خارج به ایران برمی گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می گیرند اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می کند رفته و او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می شوند و زمین دار بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آن‌ها را دچار دردسر های بزرگی می‌کند.»

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند

 


بی‌همه‌چیز  محسن قرایی

پیش‌تولید فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز تازه‌ترین فیلم محسن قرایی آغاز شد. قرایی که ساخت فیلم‌های سد معبر و خسته نباشید را در کارنامه دارد و پیشتر قرار بود فیلم سطح یک را کارگردانی کند، برای فیلم تازه اش سراغ ترکیب جدیدی از بازیگران رفته است.

 

پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در کنار شهاب حسینی جمع بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. بی‌همه‌چیز اولین حضور این سه بازیگر در کنار هم است.

 

پیش از این پرویز پرستویی در کنار شهاب حسینی در فیلم سینمایی من و زیبا با هم همبازی بوده اند.

 

محسن قرایی و محمد داوودی نویسنده فیلمنامه بی همه چیز و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم را بر عهده دارد.

 

همچنین پیش‌تولیدِ جدی و فیلم‌برداری کار پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و ستاد مقابله با کرونا آغاز خواهد شد.

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند


کوسه با پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی پس از حضور موفق در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی معرفی شد.

 

فیلم سینمایی کوسه بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی جدیدترین اثر علی عطشانی است که پروانه ساخت آن بهمن ماه سال گذشته صادر و پیش تولید آن از ۱۵ بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود از اواسط فروردین ماه کلید زده شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

 

پیش تولید فیلم سینمایی کوسه در روزهای آتی از سر گرفته خواهد شد و قرار است فیلمبرداری آن از اواخر خردادماه آغاز شود.

 

در روزهای آینده دیگر بازیگران این فیلم که فیلمی پربازیگر است معرفی خواهند شد.

 

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند


«دیلمانج»، در مرحله تدوین

فیلمبرداری فیلم کوتاه ۱۵‌دقیقه‌ای «دیلمانج» (مترجم) به کارگردانی نگار نقوی که در ترمینال غرب تهران انجام می‌شد، به پایان رسید و در حال حاضر محمد نجاریان در حال تدوین این اثر است.

 

«دیلمانج» به ۲ زبان ترکی و فارسی ساخته شده و روایتگر داستان پسربچه ای است که به تصمیم مادرش برای ادامه زندگی به روستایی فرستاده می‌شود اما او به دنبال پدرش است ...

 

هادی افتخارزاده، رادوین زارعی، فرهاد اسماعیلی، فرهاد آقازاده، وجیهه حاجی آقایی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند


آغاز تولید «صحنه زنی» 

فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی هم پس از آغاز فعالیت‌های سینمایی در تهران کلید خورد.

 

اولین تصویر از این فیلم در حالی منتشر شد که بهرام افشاری، مجید صالحی و پیام احمدی‌نیا با چهره‌ها و نقش‌های متفاوت در این اثر سینمایی ظاهر شده‌اند.

 

با توجه به فیلمنامه اجتماعی «صحنه‌زنی» که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

 

«صحنه‌زنی» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران فیلم‌برداری خواهد شد و به‌زودی کار تدوین همزمان آن نیز انجام می‌شود.

 

بهرام افشاری، مجید صالحی، مهتاب کرامتی، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری و فرزانه سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

 

مجید رضابالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح این فیلم سینمایی هستند.

 

این‌روزها چه فیلم‌هایی تولیدشان را آغاز کرده‌اند

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->