نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استراماچونی در فکر ترک استقلال!

  • کد خبر: ۳۳۶۷
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
  • ۲
استراماچونی در فکر ترک استقلال!
شوک بزرگ در انتظار هواداران آبی‌پوش پایتخت

سرمربی ایتالیایی استقلال از اتفاقات رخ‌داده در باشگاه کلافه شده و 48 ساعت برای تصمیم‌گیری درمورد آینده‌اش وقت خواسته است. ظهر دیروز و در فاصله چند دقیقه، 2 خبر از داخل ایران و سپس در ایتالیا منتشر شد که بی‌ارتباط به هم نبود. خبر اول بازگشت میلیچ، مدافع اهل کرواسی، از ایران به کشورش و خبر دوم گزارشی کوتاه از جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، که قبل از حضور آندره‌آ استراماچونی در ایران، موثق‌ترین خبرها را درمورد او منتشر کرده است. دی‌مارتزیو در مطلب تازه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده، از تصمیم احتمالی سرمربی ایتالیایی استقلال برای جدایی پرده برداشته و چنین نوشته است: «آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر، بعد از اصطکاک‌ها و اختلاف‌هایی که با باشگاه استقلال درمورد جذب بازیکنان می‌بیند، در 48 ساعت آینده، درمورد آینده خودش تصمیم‌گیری می‌کند. این سرمربی ایتالیایی که 70 روز پیش به ایران آمده و باوجود اینکه مردم ایران به او محبت داشته‌اند و هواداران دوستش دارند، دلایل جدایی را بررسی می‌کند. تنها دیاباته از فهرست او خریداری شده است و بازیکنانی چون درامه، میلیچ و پوچیارلی به استقلال نپیوسته‌اند، نیاز این سرمربی در قلب خط دفاعی برآورده نشده و این دلیل اصلی اختلافش با باشگاه استقلال است. مدیربرنامه میلیچ 2 روز در تهران بوده و مذاکرات نهایی را برای عقد قرارداد انجام داده است؛ اما پس از آنکه این بازیکن سابق فیورنتینا از طریق بلگراد به تهران می‌آید، به‌دلیل مشکل ویزا نمی‌تواند وارد ایران شود تا بعد از پوچیارلی و درامه، سومین بازیکنی باشد که باوجود حضور در فهرست استراماچونی، به استقلال نمی‌پیوندد. حالا استراماچونی 48 ساعت وقت خواسته است تا درمورد آینده‌اش در استقلال تصمیم بگیرد.» در این متن به استعفای علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال، نیز اشاره شده که به گفته دی‌مارتزیو، حامی اصلی استراماچونی بوده است. نکته مهم، انتشار این پست در استوری صفحه اینستاگرام مشترک استراماچونی و همسر اوست. درعین‌حال با توجه به هماهنگی قبلی میان دی‌مارتزیو و استراماچونی، یقینا این خبر با هماهنگی سرمربی ایتالیایی منتشر شده است. با این اوضاع باید در انتظار یکی‌دو روز آینده بود. آیا استراماچونی با این حرکت به‌دنبال تغییر مثبت در روند کاری در باشگاه استقلال است یا واقعا یک‌ونیم‌ماه فعالیت در ایران او را به این نتیجه رسانده است که نمی‌تواند با وضعیت فعلی به کار ادامه دهد. دی‌مارتزیو پیش‌بینی کرده که احتمال کمی وجود دارد برای اینکه این مربی ایتالیایی به کار خود در ایران ادامه بدهد: «پاستورلو، مدیربرنامه مشهور استراماچونی، در تماس با باشگاه استقلال به‌دنبال راه‌حلی بعد از بدعهدی‌های مکرر این باشگاه است. استراماچونی در حال فکرکردن دوباره به قراردادی است که با استقلال امضا کرده و این باشگاه با وجود استقبال هواداران و موفقیت در بازی‌های پیش‌فصل ممکن است سرمربی خود را از دست بدهد.» اگر چنین‌اتفاقی رخ بدهد، بزرگ‌ترین شوک به باشگاهی وارد خواهد شد که اتفاقا امسال برخلاف گذشته، با آرامش، خود را آماده لیگ برتر می‌کرد. این خبر واکنشی شدید در بین هواداران استقلال به‌همراه داشته و آن‌ها با نگرانی، در انتظار واکنش باشگاه به این خبر هستند. در وضعیت فعلی شاید تنها خود استراماچونی بتواند موج انتقادهای فعلی را دوباره آرام کند. باشگاه استقلال درحال‌حاضر به‌شدت به‌دنبال مصالحه با استراماچونی و حل این مشکل ناگهانی است.

 

تجربه مشابه در اسپارتاپراگ
یک پایگاه خبری در جمهوری چک، انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال استعفای سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال را به وجود برخی دلایل پشت‌پرده نسبت داده است. سایت خبری آی‌اسپورت جمهوری چک با اشاره به خبرهایی که دیروز درباره جدایی احتمالی سرمربی سابق اسپارتاپراگ از استقلال منتشر شده است، ازجمله خبری که در نشریه توتومرکاتو وب ایتالیا درمورد دلیل اصلی نارضایتی استراماچونی ذکر شده (استعفای خطیر) می‌‌نویسد: دوران مربیگری آندره‌آ استراماچونی در ایران شاید خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، پایان یابد. سرمربی سابق اسپارتاپراگ از مدیران باشگاه استقلال 48 ساعت مهلت خواسته که درباره ماندن یا رفتن از این تیم تصمیم‌گیری کند. مشکل کسب نتایج بد نیست، چون با هدایت او استقلال در اردوی پیش‌فصل خود 6 برد کسب کرده است. مشکلات در پشت صحنه است. هنوز از یادها نرفته است که زمان مربیگری استراماچونی در اسپارتاپراگ موجی از بازیکنان جدید وارد تیم شدند (اما استراماچونی باز هم برکنار شد). پس تعجبی ندارد اگر همه‌چیز (در مورد اختلافات استراماچونی و استقلال) و رأی موضوع نقل‌وانتقالات باشد. این سایت در ادامه می‌نویسد: استراماچونی روز 13ژوئن با باشگاه ایرانی قراردادی دوساله بست و الان نزدیک به 2 ماه بعد از آن زمان، درحالی‌که هنوز فصل جدید لیگ ایران شروع نشده است، دوباره برکنار می‌شود.

 

استراماچونی نه نامه‌ای داده و نه حرفی از استعفا زده است
عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال شایعه استعفای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، را بی‌اساس دانست. اسماعیل خلیل‌زاده درباره بحث استعفای آندره‌آ استراماچونی از سرمربیگری استقلال گفت: خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه‌ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است. احتمال دارد یکسری ناراحتی داشته باشد، اما هنوز به باشگاه منتقل نشده است. آقای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه، پیگیر این موضوع است تا بدانیم این حواشی از کجا نشئت گرفته است. وی افزود: با توجه به اینکه استقلال یکی‌دوماهی بود تمریناتش را با آرامش پیگیری می‌کرد، دست‌هایی در کار است تا تیم وارد حاشیه شود، اما به‌راحتی اجازه این کار را به حاشیه‌سازان نمی‌دهیم. عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درباره مشکلی که برای ورود هروویه میلیچ، مدافع چپ کروات مدنظر استقلال، به وجود آمد، گفت: من دراین‌باره اطلاعات کاملی ندارم، اما از امروز پیگیر خواهم بود تا این بازیکن وارد ایران شود. حتما فتحی به‌عنوان مسئول اجرایی باشگاه در جریان موضوعات قرار دارد و پیگیر این مسئله خواهد بود. خلیل‌زاده در پایان گفت: طرح و انتشار چنین‌شایعات بی‌اساسی که زمینه‌ساز ناراحتی هواداران می‌شود، کار درستی نیست. من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفت استراماچونی هیچ حرفی از استعفا نزده یا نامه کتبی به باشگاه نداده است.

 

اولین شکست استرا ماچونی
همه این اتفاقات در حالی است که روز گذشته سرمربی ایتالیایی استقلال نخستین شکست در دیدارهای تدارکاتی را مقابل پیکان با نتیجه 2بر0 متحمل شد. شاید این اولین ترکش‌های اختلافات استرا با هیئت‌مدیره استقلال باشد که هواداران آبی‌های پایتخت را نگران آینده این تیم می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
1
3
آقای استرا نرووووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
1
3
حرف الکی نزنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->