حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها
معمای شیرین فوتبال ایران

مقصد سردار آزمون و مهدی طارمی کجاست؟

  • کد خبر: ۳۳۷۰۳
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
مقصد سردار آزمون و مهدی طارمی کجاست؟
دو لژیونر ارزنده فوتبال ایران در فصلی که گذشت، تا به اینجای کار هر کدام 14 بار برای تیم‌های خود، زنیت و ریوآوه گلزنی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ریو آوه پنجشنبه شب در هفته سی و یکم لیگ یک پرتغال برابر پورتیموننزه قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. مهدی طارمی توانست زمانی که تیمش با یک گل از حریف خود عقب بود یک پنالتی بگیرد و آن را برخلاف جهت دروازه بان به گل اول تیمش تبدیل کند تا بتواند شمار گلهای خود در لیگ پرتغال در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا را به عدد ۱۴ برساند.

طارمی با این گل در کنار پائولینیو از براگا با ۱۴ گل د ر رده دوم مشترک برترین گلزنان فصل لیگ پرتغال قرار دارد و چه بسا اگر طارمی در ابتدای فصل پنالتی‌هایی که خودش می گرفت را می زد اکنون در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار داشت.


در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال کارلوس وینیسیوس و پیتزی به صورت مشترک با ۱۷ گل قرار دارند که هر دو مهاجمان تیم بنفیکا هستند.


طارمی در حالی توانسته در این فصل با ۱۴ گل در لیگ پرتغال حسابی سر و صدا کند که زوج او در تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون نیز همین شرایط را دارد. آزمون بعد از درخشش در هفته های اخیر توانست در لیگ روسیه ۱۴ گله شود و جام قهرمانی را نیز این هفته بدست آورد. در صدر جدول لیگ روسیه آرتم زیوبا قرار دارد که ۱۶ گل به ثمر رسانده است.


درخشش طارمی و آزمون زوج تیم ملی فوتبال ایران می تواند بهترین خبر برای اسکوچیچ باشد که تیمش باید بازیهای بسیار حساسی در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام دهد.


منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->