ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هوار ملامحمد: هیچ تیمی در ایران بهتر از پرسپولیس نیست

  • کد خبر: ۳۰۶۶۹
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
هوار ملامحمد: هیچ تیمی در ایران بهتر از پرسپولیس نیست
هوار ملامحمد: مدیران استقلال و پرسپولیس کارشان را درست انجام نمی‌دهند
به گزارش شهرآرانیوز، بدون‌شک یکی از بهترین خارجی‌های لیگ فوتبال ایران بود. هوار ملامحمد عراقی که سابقه پوشیدن پیراهن سرخابی‌ها را داشت و با ذوب‌آهن هم به فینال لیگ قهرمانان رسید، روز گذشته گفت‌وگوی کاملی با خبرگزاری ایلنا داشت که در آن از حال‌وهوای این روزهایش و خاطرات حضورش در ایران صحبت کرد.

فعلا بیکارم و هیچ مسئولیتی ندارم
هوار درباره فعالیت‌های این‌روزهایش گفت: فعلا بیکارم، اما فصل قبل سرپرست تیم نفت نجف بودم. درواقع مسئولان این تیم فصل گذشته از من کمک خواستند و به من گفتند برای کمک به آن‌ها مسئولیت سرپرستی تیمشان را قبول کنم. من هم پذیرفتم و در خدمت این تیم بودم، اما امسال هیچ کاری ندارم و فعلا بیکار هستم.

ذوب آهن باعث شد از ایران بروم!
ستاره عراقی در ادامه به آخرین‌روز‌های حضورش در ایران اشاره کرد و گفت: من بعد از اینکه از تیم‌های سرخابی ایران جدا شدم، به ذوب‌آهن رفتم؛ اما به‌دلیل اختلافاتی که با مسئولان این تیم پیدا کردم، بعد از انجام ۷ بازی این تیم را ترک کردم. شرایطم در این تیم خوب بود، چون من با این تیم در لیگ قهرمانان عنوان نایب‌قهرمانی را هم کسب کردم، اما وقتی لیگ برتر شروع شد، مسئولان این باشگاه رضایت‌نامه‌ام را نمی‌دادند؛ اختلافی که ۲ سال بین من و باشگاه ذوب‌آهن ادامه داشت و درنهایت منجر به این شد که به لحاظ بدنی شدیدا افت کنم و از ایران بروم.

تنهاعراقی هستم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم
ملی‌پوش سابق فوتبال عراق در ادامه مدعی شد: من اولین عراقی هستم که با تیم ماگوستای قبرس در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و حتی در این مسابقات مهم به تیم المپیاکوس یونان گل هم زده‌ام. یادم می‌آید همان سال با تیم آث‌میلان که قهرمان اروپا شد هم در قبرس بازی کردیم و به نتیجه پرگل ۳بر۳ رسیدیم، اما در زمین میلان و در ورزشگاه سن‌سیرو به تیم ایتالیایی با نتیجه ۱ بر ۰ در ایتالیا باختیم و در عین شایستگی از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم.

مدیران استقلال و پرسپولیس کارشان را درست انجام نمی‌دهند
هوار در ادامه به ضعف مدیریت در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: من کشور ایران را دوست دارم و خاطرات خوب بسیاری از بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال دارم که برایم ماندگار شده است، به‌همین‌دلیل نمی‌خواهم حرفی بزنم که حاشیه درست کند؛ اما در تیم ذوب‌آهن اذیت شدم. من در تیم پرسپولیس و استقلال شرایط خاصی داشتم و وقتی از تونل قصد ورود به چمن ورزشگاه را داشتم، هیجان حضور در ورزشگاه با حضور تماشاگران زیاد و حال‌وهوایی که آن‌ها به ورزشگاه و بازی می‌دادند، واقعا وصف‌ناشدنی بود. پرسپولیس و استقلال بهترین تماشاگران را دارند، اما بیشتر مدیرانی که به این ۲ تیم می‌آیند، کارشان را خوب و درست انجام نمی‌دهند و این ۲ باشگاه را با مشکل و چالش جدی مواجه می‌سازند. من هم در این ۲ تیم کم مشکل نداشتم و بعضی وقت‌ها واقعا اذیت می‌شدم، اما وقتی تماشاگران عاشق ۲ تیم را می‌دیدم، به عشق آن‌ها همه مشکلاتم را فراموش می‌کردم و به‌نوعی بیرون زمین فوتبال و ورزشگاه جا می‌گذاشتم.

دوست داشتم در پرسپولیس بمانم
وی در ادامه افزود: افسوس روز‌هایی را که در ایران بازی کردم می‌خورم، اما بالاخره هر آمدنی روزی جدایی هم همراه خواهد داشت. من دوست داشتم در پرسپولیس می‌ماندم، اما اصرار خاصی در موقع جدایی به من نشد؛ یعنی اینکه اگر پافشاری و میل خواستن زیاد را می‌دیدم، حتما مجاب می‌شدم در پرسپولیس بمانم.

قوانین خروج از ایران دیوانه‌ام می‌کرد
ملامحمد درباره حواشی و مشکلاتی که در فوتبال ایران داشت نیز گفت: من اصلا مشکل‌ساز نشدم، بلکه قوانین سفت‌وسخت و دست‌وپاگیر آن‌زمان خیلی اذیتم کرد. مثلا مجبور بودم که برای خروج هر بار به ارومیه بروم؛ موضوعی که واقعا برای خروج از ایران دیوانه‌ام می‌کرد. رفتن به ارومیه و برگشتن به تهران و از آنجا راهی عراق‌شدن، خیلی سخت بود.

من بهترین عراقی فوتبال ایران بودم
هوار خودش را بهترین عراقی فوتبال ایران می‌داند و دراین‌باره می‌گوید: بازیکنان خوب زیادی نظیر عماد رضا و کرار و بشار در ایران بوده و هنوز هم هستند، اما اگر حمل بر خودستایی و غرور نباشد، خودم را بهترین بازیکن عراقی می‌دانم که در ایران بازی کرده است. بشار از من و نشاط اکرم نظر می‌گیرد. چندی‌قبل هم نظرم را به او گفتم و روی این موضوع تأکید کردم که من در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس برای او سراغ ندارم و از او خواستم در پرسپولیس بماند؛ هرچند معتقدم باشگاه پرسپولیس باید به تعهداتش در قبال بشار عمل کند.

دیگر مانند کریمی، فوتبالیستی نمی‌آید
ستاره عراقی و محبوب سابق سرخابی‌ها در پایان از علی کریمی به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ ایران یاد و عنوان کرد: علی کریمی را بهترین بازیکن ایران می‌دانم و معتقدم روی دست او بازیکنی نیامده و لقب جادوگر واقعا زیبنده او بوده و هست. در تیم ایران بزرگان دیگری مانند علی دایی و کریم باقری هم بودند که به نظرم دیگر مانند علی کریمی فوتبالیستی در فوتبال ایران ظهور نخواهد کرد. در بین بازیکنان جدید هم من سردار آزمون را دوست دارم و کریم انصاری‌فرد را هم بازیکن خوبی دیدم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->