سرخط خبرها

اعلام جنگ «محسن افشانی» با همسرش «سویل خیابانی»

  • کد خبر: ۳۳۹۸۶
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
اعلام جنگ «محسن افشانی» با همسرش «سویل خیابانی»
«من جنگ را ترجیح می­‌دهم» این جمله اصلی مطلبی است که محسن افشانی، بازیگر مطرح کشور در واکنش به شکایت همسرش از ضرب و شتم و انتشار عکس خصوصی او، منتشر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن افشانی این مطلب را در صفحه اینستاگرامش نوشته و در بخشی دیگر از آن عنوان کرده است: «مبارزه برد و باخت دارد اما جنگ یا دوسر سوخت است یا برد، برد.»


اینجا ببینید: واکنش اینستاگرامی محسن افشانی به‌شکایت همسرش از او + عکس


سویل تیانی خیابانی همسر محسن افشانی، ۲۱ تیر ۹۹ با مراجعه به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، از همسرش به دلیل انتشار تصاویر خصوصی او در اینستاگرام، شکایت کرد. سویل خیابانی در رابطه با شکایتش از محسن افشانی گفته بود که «به دلیل ضرب و جرح و تصرف عدوانی از محسن افشانی شکایت کرده ام. محسن افشانی چندی پیش نیز مادر و بنده و کارگر خانه را نیز کتک زده بود.»


اینجا ببینید: ماجرای طلاق محسن افشانی از همسرش سویل خیابانی + فیلم


محسن افشانی طبق گفته های سویل خیابانی، از او درخواست ۵ میلیارد تومان داشته و بعدا اعلام کرد برای طلاق، حاضر است ۱۵ میلیارد ریال بگیرد و سویل خیابانی را طلاق دهد.

طبق گفته های سویل خیابانی، همسر محسن افشانی، محسن افشانی او را تهدید کرده بود که اگر دست روی خانه مشترک بگذارد، عکس های خصوصی سویل خیابانی را منتشر می کند که محسن افشانی این تهدید را عملی کرد و تصاویر خصوصی سویل خیابانی را در یکی از صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->