آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

درباره سوتی گلزار در کپشن اینستاگرامش و سفر نفیسه روشن به کیش در اوضاع نابسامان کرونا

  • کد خبر: ۳۶۳۴۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
درباره سوتی گلزار در کپشن اینستاگرامش و سفر نفیسه روشن به کیش در اوضاع نابسامان کرونا
در جدیدترین شاهکار، آقای محمدرضا گلزار، متنی عادی که در قالبی تقطیع شده و اینتر خورده و شبیه مثلا یک شعر است به صادق هدایت منتسب شده است. نفیسه روشن هم پستی را در ساحل خلیج فارس منتشر کرد با کپشنی کمی تا قسمتی سیاسی و حماسی در وصف بزرگی ایران و خلیج تا ابد فارس!
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز- در جدیدترین شاهکار، آقای محمدرضا گلزار، سوپراستار چندین و چند ساله سینمای ایران، کسی که عده‌ای معتقدند حتما چیزی بلد است و حتما توانایی‌ها دارد که این همه سال در اوج بوده است، یک کپشن بلندبالا با بی‌ربط‌ترین جملات را که به درد نوجوانان دنبال انگیزه می‌خورد تا مردی چهل‌ساله، در اینستاگرام خود منتشر کرده است، آن هم نه مثل متنی عادی که در قالبی تقطیع شده و اینتر خورده و شبیه مثلا یک شعر است.
حالا از محتوای دم‌دستی و گاهی خنده‌دار متن او که بگذریم، داستان از آنجا جذاب می‌شود که او این جملات را به صادق هدایت منتسب دانسته و نام او را پایین این متن نوشته است. بله صادق‌هدایت! نه یک نویسنده با قلمی ناآشنا و ناشناخته، صادق‌هدایت که تقریبا هر ایرانی کمی کتاب خوانده او را می‌شناسد و دست‌کم با طرز تفکر او آشناست و می‌داند که چنین متنی از او برنمی‌آید، اما آقای گلزار با افتخار نام هدایت را هشتگ کرده است. حالا از این گذشته عده زیادی از هنرمندانی که مثلا کمی کار‌های هنری‌تر بازی کرده‌اند و گلزار نیستند، نظر‌هایی در تأیید این متن و تکریم آقای هدایت نوشته‌اند.

در ادامه حواشی سلبریتی‌ها نفیسه روشن هم پستی را در ساحل خلیج فارس منتشر کرد با کپشنی کمی تا قسمتی سیاسی و حماسی در وصف بزرگی ایران و خلیج تا ابد فارس! اما وقتی مردم به این عاشق نام وطن و خلیج فارس یادآور شدند که «بزرگوار وسط کرونا چرا رفتی کیش و حالا که رفتی چرا آن را منتشر می‌کنی؟» خانم روشن گفته است «به شما چه؟ بروید یقه آن همه آدم دیگر، حدود ۳۰۰نفر را که در آن ایرباس بوده‌اند، بگیرید که چرا رفته اند!» بعد هم خیلی روشن‌فکرانه اضافه کرده است که «بابا ما هنرمند‌ها الگو نیستیم، چه کسی این حرف‌ها را در گوش شما کرده است؟»

نکته اینجاست که بله ما همه می‌دانیم شما نه‌تنها الگو نیستید و البته که نباید هم باشید، بلکه انتظاری هم نداریم. اما بحث، انتشار ابتذال یا کار غلط در وسعتی چندین میلیون نفری است. کسی قرار نیست از نفیسه روشن شیوه درست رفتار اجتماعی و فاصله‌گذاری را بیاموزد و کسی هم با متن‌های گلزار ادیب نمی‌شود یا به ساعات مطالعه‌اش اضافه نمی‌شود. زمین بازی این نیست، زمین بازی انتقاد از این دوستان آنجا شکل می‌گیرد که دارند کار غلط را در سطحی وسیع می‌گسترانند و بعد هم به منتقدان پرخاش می‌کنند و عده‌ای را بلاک. بله شما الگو نیستید، فقط متأسفانه صدای‌تان بلند است، پس لطفا کمی آرام‌تر!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->