نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عبدا... ویسی: محکوم به ماندن در لیگ برتریم!

  • کد خبر: ۳۴۲۶۷
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
عبدا... ویسی: محکوم به ماندن در لیگ برتریم!
تیم پیکان درحالی‌که یکی از کاندیدا‌های اصلی سقوط لیگ امسال محسوب می‌شد، با تغییر در کادر فنی خود، عبدا... ویسی را به نیمکت این تیم رساند تا گواردیولای وطنی یک بار دیگر در یک چالش جذاب قرار بگیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم پیکان درحالی‌که یکی از کاندیدا‌های اصلی سقوط لیگ امسال محسوب می‌شد، با تغییر در کادر فنی خود، عبدا... ویسی را به نیمکت این تیم رساند تا گواردیولای وطنی یک بار دیگر در یک چالش جذاب قرار بگیرد. ویسی که در ۲ هفته گذشته توانست ۶ امتیاز حیاتی را برای خودروسازان به دست بیاورد، روز گذشته درباره آخرین شرایط تیمش و برنامه‌های خودش برای نگهداری تیم در لیگ برتر صحبت کرد.


خط دفاعی را اصلاح کردیم
سرمربی پیکان در ابتدا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما، کاهش مشکلات و تقویت سیستم دفاعی تیم بود. پیکان تیمی است که در بیشتر بازی‌هایش موفق به گل‌زنی بوده، اما بسیاری از بازی‌های خود را با گل خورده به اتمام رسانده است. در این مدت نشستیم و فکر کردیم، برنامه‌ریزی و تمرین کردیم تا آمار گل خورده را پایین بیاوریم و خوشبختانه در ۲ دیدار اخیر، این برنامه‌ها به حالت اجرایی درآمده است.


از گل‌های زده، به‌خوبی دفاع می‌کنیم
وی افزود: من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. هفته قبل و در بازی خارج‌از‌خانه مقابل ذوب‌آهن یک گل خوردیم و این هفته کلین‌شیت کردیم و اصلا گل نخوردیم. این برای من یک اتفاق امیدوارکننده است. در فوتبال گل نخوریم، می‌توانیم گل بزنیم. درواقع در هر ۲ بازی، از گلی که زدیم، به‌خوبی دفاع کردیم؛ هرچند فرصت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر هم داشتیم، اما نشد. مهم کسب ۳ امتیاز بود که به دست آمد.


گلر‌های خوبی داریم
ویسی درباره شرایط دروازه‌بان‌های این تیم، این‌طور پاسخ داد: در این بازی از آرام هاراپتیان استفاده کردم، اما از نگاه من فرقی نمی‌کند چه کسی درون دروازه بایستد؛ چون ما ۴ گلر خوب داریم و هر ۴ نفر بیشترین تلاش خود را در تمرینات به کار می‌گیرند تا به تیممان کمک کنند. آرام و شیخ‌ویسی ۲ دروازه‌بان باتجربه هستند. مهدی امینی با خودم در سپاهان بوده و بازیکنی جوان، اما باتجربه و کم‌حاشیه است. یک گلر جوان دیگر هم داریم به نام رضایی که خیلی خوب تمرین می‌کند و آینده‌دار است. تابه‌حال از هر ۳ دروازه‌بان تیممان استفاده شده و امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا گلر چهارم هم بازی کند.


حیف است به لیگ پایین‌تر برویم
این مربی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، ادامه داد: شرایط تیم از نظر روحی خوب است. اتحاد خوبی بین بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی وجود دارد و می‌خواهیم با استفاده از این شرایط، به کارمان ادامه دهیم. در یک کلام بگویم محکوم به ماندن در لیگ برتر هستیم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و خیلی خوب بسته شده است، به‌همین‌علت حیف است به لیگ پایین‌تر برود. تیمی مثل پیکان با این تاریخچه قوی و زیرساخت‌های خوب، زمین‌های تمرین، سالن بدن‌سازی و استخر و... باید همیشه در لیگ برتر باشد. این‌ها نیاز‌های اولیه برای باشگاه‌داری است که بیشتر باشگاه‌ها از آن بی‌بهره هستند، اما پیکان از این نظر تأمین است. ما تیمی نیستیم که به افتادن فکر کند. روزی در حضور مدیر کارخانه هم گفتم نه‌تن‌ها دنبال حفظ پیکان در لیگ برتر هستیم، بلکه قصد داریم در فصل بعد با تقویت تیم و جذب چند مهره خوب، برای گرفتن سهمیه تلاش کنیم.


موافق برگزاری لیگ نبودیم
ویسی در پاسخ به اینکه در وضعیت بازگشت موج دوم کرونا، چه نظری درمورد ادامه بازی‌ها دارد، اضافه کرد: ما از اول هم گفتیم لیگ به‌خاطر شیوع کرونا برگزار نشود، اما، چون پیکان ته جدول بود، گفتند پیکانی‌ها به‌خاطر خودشان چنین‌حرف‌هایی می‌زنند. حالا متأسفانه می‌بینیم که بازیکنان ۲ تیم گرفتار شده‌اند. امیدوارم حال این بازیکنان مبتلا به کرونا هرچه‌زودتر خوب شود، چون منبع درآمدشان از فوتبال است. به‌هرحال، شرایط انجام بازی در این وضعیت سخت است و ممکن است حتی در آینده، آسیب‌های جدی ببینند و آینده‌شان به خطر بیفتد. در شرایط فعلی همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و بازی‌ها را ادامه دهیم تا این فصل به پایان برسد. امیدوارم این ۶ بازی که تا پایان لیگ باقی مانده است، در صحت و سلامت برگزار شود.


همه باید سرباز تیم ملی باشیم
سرمربی پیکان با اشاره به دیدارهایش با دراگان اسکوچیچ افزود: من با اسکوچیچ قبل از اینکه سرمربی تیم ملی شود، آشنایی داشتم. او بعد از این اتفاق هم به پیکان‌شهر، محل تمرینات ما، آمد و همچنین قبل از بازی با گل‌گهر در اردوی پیکان حاضر شد. من و اسکوچیچ رابطه خوبی داریم و هرازگاهی با یکدیگر صحبت می‌کنیم. واقعا آرزو می‌کنم تیم ملی با حضور اسکوچیچ از گروهش به دور بعدی صعود کند. این را هم بگویم که من با کارلوس کی‌روش هم رابطه خوبی داشتم، چون فکر می‌کنم این مسائل، از جمله وظایف همه ماست. همه باید سرباز تیم ملی باشیم. موفقیت تیم ملی، فوتبال را در کشورمان شکوفا می‌کند و به جوان‌ها انگیزه پیشرفت می‌دهد. چه چیزی بهتر از اینکه جوان‌ها دنبال ورزش باشند؟


باید سایپا را شکست دهیم
ویسی در پایان صحبت‌هایش، با اشاره به دیدار این هفته مقابل سایپا، گفت: این بازی هم برای ما مثل دیدار‌های دیگر است و فقط ۳ امتیاز دارد؛ اما می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی، ۳ امتیاز را بگیریم. به دیدار پیکان و سایپا، دربی خودروسازان هم می‌گویند، ولی دنبال این حواشی نیستیم؛ زیرا برای ما انجام یک بازی خوب و کسب ۳ امتیاز مهم است. باید مثل بازی با گل‌گهر یا ذوب‌آهن باشیم و همه تلاشمان را به کار بگیریم تا به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم بازی راحتی در پیش نیست. سایپا در مشهد از شهرخودرو امتیاز گرفت؛ آن‌هم درحالی‌که ضربه پنالتی‌شان توسط مهدی رحمتی مهار شد. همچنین با استقلال و سپاهان به تساوی رسیدند که نشان از قدرت بالای این تیم در بازگشت به لیگ می‌دهد. بااین‌حال به برد مقابل سایپا امیدوارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->