پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

آزمون سمپاد به چه زمانی موکول شد؟

  • کد خبر: ۳۴۵۱۷
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
آزمون سمپاد به چه زمانی موکول شد؟
رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان از تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد که قرار بود جمعه این هفته ۲۷ تیر برگزار شود خبر داد و گفت: آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می‌کنیم و امیدواریم وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهند.
به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه مهاجرانی در این باره گفت: در شرایط کنونی طبیعتا همه ما ملزم هستیم به فرامین ستاد کرونا عمل کنیم.

وی افزود: علیرغم آنکه تمهیدات فراهم و کار‌ها انجام شده بود به دلیل تاکید ستاد ملی کرونا که خواستند آزمون‌ها برگزار نشود پذیرفتیم و آزمون ورودی سمپاد به تاخیر می‌افتد.


رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با بیان اینکه آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می‌کنیم گفت: زمان مطلوب برای اجرای فرایند‌های کاری ما دو هفته است و انشاالله وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهد. امیدواریم بتوانیم آزمون را دهم مرداد اجرا کنیم.

مهاجرانی ادامه داد: فعلا برنامه ریزی ما برای آن زمان است و امیدواریم بتوانیم آن را انجام دهیم. در شرایط عادی همه عادی کار میکنند در شرایط غیرعادی باید فوق العاده کار کرده و کار‌ها را با برنامه ریزی درست پیش ببریم. همه همکاران ما تلاش می‌کنند آزمونی با سلامت بالا برگزار شود و امیدواریم در زمان مقرر آزمون را برگزار و نتایج را به موقع اعلام کنیم.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند منتها ۶۰ درصد والدین کارت ورود به آزمون را دریافت کردند که احتمالا به علت نگرانی از کرونا و حضور در جمع بوده است. بر این اساس ۲۱۰ هزار نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی المپیاد‌ها در حال برگزاری است و امروز و فردا به پایان می‌رسد و المپیاد‌های جهانی شیمی، ریاضی، کامپیوتر، زیست شناسی غیرحضوری و مابقی لغو شده‌اند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->