به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی نجفیزاده، در نشست اعضای اصلی این کمیته، اظهار کرد: آسیبشناسی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و همچنین برطرفسازی این موارد با بهرهگیری از تجارب گذشته از مهمترین وظایف این کمیته است.
وی با اشاره به اینکه هدف ما ارتقاء اثربخشی خدمات و تسهیل در روند رسیدگی به مسائل زائران است.
رئیس کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی (ع) استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از نمایندگان دستگاهها گفت: ارسال گزارش به دبیرخانه به صورت روزانه و رسیدگی به شکایات از اولویتهای کاری این کمیته است.
نجفیزاده اظهار کرد: برخی از مشکلات مشابه را در ایام نوروز نیز تجربه کردیم و همین مسئله نشان میدهد که باید از هماکنون با برگزاری جلسات منظم، انجام بازدیدهای میدانی برای بهبود وضعیت اربعین حسینی (ع) و دهه آخر صفر اقدام کنیم.
در ادامه این نشست، سایر اعضای کمیته نیز با ارائه دیدگاههای خود، برنامه زمانبندیشده بازدیدهای میدانی از کمیتههای اجرایی استان توسط بازرسان برنامهریزی شد تا نظارت مستمر بر روند آمادهسازی خدمات اربعین شکل گیرد.