فوق العاده حقوق معلمان حق التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو
سرخط خبرها

شکار در شب

  • کد خبر: ۳۵۵۲
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
شکار در شب

متین نیشابوری

پرده اول
آ خر یک شب گرم تابستانی بود. مرد جوان سوار بر خودرواش به سمت خانه در حال حرکت بود. طبق روال معمول شیشه های خودرو پایین بود و باد گرمی هم به داخل کابین رفت و آمد می کرد. حوالی میدان توحید بود که دو جوان موتورسوار به خودروی او نزدیک شدند. گوشی تلفن همراه مرد جوان روی داشبورد قرار داشت. راکب موتورسیکلت کم کم فاصله اش را با خودروی مرد جوان کم کرد تا اینکه ترک نشین موتورسیکلت ناگهان دستش را دراز کرد و در چشم بر هم زدنی گوشی تلفن همراه را از روی داشبورد خودرو قاپید. دو جوان موتور سوار در اندک زمانی از جلوی چشم های بهت زده راننده با سرعت زیاد متواری شدند.
یک ساعت از اعلام سرقت گوشی تلفن همراه به فوریت های پلیسی 110 نگذشته بود که دو جوان موتور سوار در خیابان خواجه ربیع به خودروی سواری دیگری نزدیک شدند. راننده این خودرو در حال رانندگی، با گوشی تلفن همراه خود مشغول صحبت بود که راکب موتورسیکلت در کنار او قرار گرفت و سرعت موتور را با سرعت خودرو تنظیم کرد. در یک لحظه دومین گوشی تلفن همراه هم به چنگ آن ها افتاد.
سارقان با سرعت زیاد لابه لای خودرو ها ویراژ دادند و از برابر دیدگان راننده مال باخته ناپدید شدند.


پرده دوم
فردای آن شب دوباره پرسه زنی خیابانی سارقان موتوری شروع شد. آن ها در اطراف میدان شهدا می پلکیدند و رانندگان را زیر نظر گرفته بودند تا سوژه ای برای سرقتشان بیابند. در همین لحظه مرد جوانی که کنار خیابان ایستاده و سرگرم صحبت با تلفن همراهش بود نظر دو جوان سارق را به خود جلب کرد.
آن ها با سرعت بالا از کنار طعمه شان رد شدند و یکی از ترک نشین‌ها در چشم برهم زدنی تلفن مرد جوان را از دستش چنگزد. مال باخته تا می خواست به خودش بیاید سارقان در برابر چشمانش ناپدید شده بودند.


پرده آخر
گزارش این سرقت های خیابانی یکی پس از دیگری به پلیس اعلام می شد و سارقان قبل از حضور مأموران می گریختند تا اینکه طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
مأموران تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد در این عملیات ضربتی و با پیگیری سرنخ های موجود دو جوان سارق که از قضا سابقه دار هم هستند و یکی از آ ن ها به تازگی از زندان آ زاد شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.
در بررسی وقوع این گونه سرقت ها آنچه واضح است غفلت و سهل انگاری در نگهداری گوشی تلفن همراه از سوی مال باختگان است که با توجه به توصیه های پلیسی و رعایت نکات مراقبتی و کنترل در نحوه استفاده و حمل گوشی تلفن همراه و یا جابه جایی کیف دستی نقش موثری در پیشگیری آ گاهانه از وقوع این نوع سرقت ها دارد.
مال باختگانی که شاکی این گونه پرونده ها هستند در اظهارات خود به پلیس گفته اند سارقان خیابانی گوشی تلفن همراه و کیف دستی شان را از خودروی در حال حرکت یا هنگام توقف در پشت چراغ قرمز قاپیده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->