نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

برادر قاضی منصوری: زنده بودن یا مرده بودن برادرم مبهم است

  • کد خبر: ۳۵۵۷۵
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
برادر قاضی منصوری: زنده بودن یا مرده بودن برادرم مبهم است
فارس نوشت: برادر غلامرضا منصوری گفت: زنده بودن یا مرده بودن غلامرضا منصوری برای ما مبهم است.
به گزارش شهرآرانیوز، برادر غلامرضا منصوری در گفتگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا جسد برادرش به کشور بازگشته یا خیر بیان کرد: تاکنون چیزی به ما اعلام نکرده اند.

وی ادامه داد: پلیس بین‌الملل چند روز پیش تماسی با ما داشتند و قرار شد جلسه‌ای داشته باشیم تا همراه گروهی که از طرف پلیس بین‌الملل برای بررسی موضوع به رومانی می‌رود، ما نیز برویم، اما تاکنون هیچ خبری نداریم.

وی با بیان اینکه زنده بودن یا مرده بودن غلامرضا منصوری برای ما مبهم است، گفت: تاکنون نه تصویر، نه مدرک و نه دی‌ان‌ای در مورد مرگ برادرم به ما ارائه نکرده اند.
 
 


برادر غلامرضا منصوری عنوان کرد: آخرین تماس ما با برادرم ظهر روز حادثه بود و نگران امنیت خود بود و سفارت نیز او را پذیرش نکرد.

۳۰ خردادماه خبر پیدا شدن جسد بی‌جان غلامرضا منصوری، متهم پرونده اکبر طبری در بیرون از هتلی منتشر شد.


پنجم تیرماه نیز غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه گفته بود: ما در ارتباط با این حادثه مجدانه هم از طریق دوستان در وزارت امور خارجه پیگیر هستیم و هم از ناحیه پلیس بین الملل و اینترپل و هم مکاتبه‌ای که دادستان کل کشور با دادستان کل کشور رومانی انجام داده، پیگیر هستیم. ما مطالبه داریم که این حادثه، ابعاد و زوایای آن برای ما روشن شود که چگونه این حادثه برای یکی از شهروندان ما در کشور رومانی اتفاق افتاده است.
 
دنیای اقتصاد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->