انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

کدام شاخ‌های اینستاگرامی صداوسیمایی شدند؟

  • کد خبر: ۳۵۶۶۲
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کدام شاخ‌های اینستاگرامی صداوسیمایی شدند؟
تلویزیون برای اینکه از اینستاگرام عقب نیفتد، ستاره‌های فضای مجازی را می‌کشاند داخل ساختمان صداوسیما، ولی معلوم نیست چرا این ستاره‌ها تا پایشان به آنتن سیما می‌رسد، فروغشان را از دست می‌دهند.

ایمان فروزاننیا | شهرآرانیوز - در بازی رسانه‌ها تلویزیون خیلی‌وقت است که مقابل اینستاگرام بد گُل می‌خورد و عقب می‌افتد. آن یکه‌تاز لیگ رسانه‌ها حالا یک رقیب سرسخت کنار خودش می‌بیند. رقیبی که تماشاگران بازی‌اش را بیشتر دوست دارند. سکو‌های تماشاچی‌هایش از سکو‌های صداوسیما گرم‌تر است. مدیران تلویزیون به آب و آتش می‌زنند تا این رقیب را از گردونه مسابقات به در کنند. اول سعی می‌کنند از اساس زیرآبش را بزنند و کمیته انضباطی را راضی کنند تا شر این رقیب مزاحم را از سرشان کم کند، بعد که تیرشان به سنگ خورد، شروع کردند به غر زدن سوژه‌ها. نگاه می‌کردند ببینند چه سوژه و برنامه‌ای در فضای مجازی داغ می‌شود، آن‌ها هم می‌رفتند سراغش، ولی این کار هم اقبال تماشاگران را به دنبال نداشت. پس رفتند سراغ جذب ستاره‌های تیم رقیب. یکی‌یکی شاخ‌های اینستاگرام دعوت می‌شوند به صداوسیما، باآن‌ها قرارداد بسته می‌شود و آنتن را در اختیارشان می‌گذارند.

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند


نمونه جنجالی‌اش علی صبوری که با یک قرارداد ده‌ساله به تلویزیون آمده و تعهد داده است در فضای مجازی پستی نگذارد که آبروی مدیران تلویزیون برود. او این شب‌ها با «آخر خط» میهمان خانه‌های مردم است.

 

چرا یکهو خواستی بازیگر شوی؟

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند

نمونه دیگر جواد خواجوی، همشهری خوب خودمان که دابسمش‌هایش بازدید میلیونی دارد، ولی بازی‌اش در «محرمانه» و «سرباز» نتوانست از آن چندمیلیون طرف‌دار دلبری کند. احتمالا برای همین بی‌خیال تلویزیون شد و به اتاق فکر «تاک‌شو»ی مجید صالحی پیوست. احتمالا آنجا ابتکار عمل بیشتری خواهد داشت.

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند

 

مهسا ایرانیان هم دیگر مهره انتقالی به تیم صداوسیماست. از آن مهره‌هایی است که مدیران تلویزیون برایش روی آنتن زنده تولد هم گرفتند و کلی حاشیه را به جان خریدند. البته ایرانیان با استندآپ کمدی «خندوانه» دیده شد، ولی به لطف فضای مجازی توانست استندآپ کمدی‌هایش را ادامه بدهد و برای خودش شهرتی دست‌وپا کند. او بعد از خندوانه اجرای «ویتامین خ» در شبکه نسیم را بر عهده گرفت و بعدش هم راوی مسابقه «خانواده باحال» بود و به‌تازگی هم مجری برنامه «برخط شو»‌ی شبکه ۵ است.


مطمئن باشید روند جذب شاخ‌های مجازی به تلویزیون به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. احتمالا خیلی زود شاهد حضور چهره‌هایی مثل مجتبی شفیعی یا سهیل مستجابیان هم در تلویزیون خواهیم بود، بماند که همین حالا مستجابیان پایش به سینما باز شده است. اما دست آخر این بازیکن غر زدن هم درد تلویزیون را چاره نخواهد کرد. صداوسیما دیگر تماشاگرپسند بازی نمی‌کند. حداقل به اندازه اینستاگرام نمی‌تواند باز و جذاب بازی کند. ایراد از مدیریت تیم است. درست مثل باشگاه‌های فوتبال مملکتمان. حالا هر بازیکنی هم که بیاورند، در این سیستم خراب می‌شود و توی ذوق تماشاچی می‌زند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->