سرخط خبرها
در نشست خبری اصحاب رسانه در مؤسسه همدم تأکید شد

پیوند ناگسستنی همدم و رسانه

  • کد خبر: ۳۵۷۴
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
پیوند ناگسستنی همدم و رسانه

فرامرزی -  فرزندان همدم ضمن دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، از زحمات یک‌ساله آن‌ها در عرصه‌ کمک‌رسانی به همدم و انتشار فعالیت‌ها و توانایی‌های 400 خواهر بی‌سرپرستشان تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه‌ خیریه‌ همدم، اصحاب رسانه به دعوت مؤسسه همدم گرد هم آمدند تا با فعالیت‌های این مؤسسه بیشتر آشنا شوند. پس از برگزاری نشست خبری، اصحاب رسانه از بخش‌های مختلف همدم بازدید و با دختران همدم دیدار کردند.
پیش از این نیز به مناسبت روز خبرنگار در روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 20 مرداد 1398، دفاتر روزنامه‌های شهرآرا، قدس‌، خراسان و نشریات نخست و اقتصاد آسیا میزبان نمایندگان 400 فرزند بی‌سرپرست همدم بودند و صدای تقدیر و تشکرشان را به گوش و چشم اصحاب رسانه رساندند.
در این بازدیدها، دکتر زهرا حجت، مدیر عامل مؤسسه توان‌بخشی فتح‌المبین (همدم) ضمن تبریک روز خبرنگار، آخرین وضعیت زندگی و تلاش شبانه‌روزی فرزندان مؤسسه را در جمع خبرنگاران بیان و تأکید کرد: یاوران رسانه‌ای ما بیشترین زحمت را به دوش می‌کشند. کار خبرنگاری از جنس عشق است و خدمت. این وجه تشابه فعالیت شما و مادریاران همدم است و از این بابت ما و شما در یک جبهه هستیم. اگر زحمات شما و انتشار اخبار فعالیت‌های بچه‌ها روی صفحات کاغذی و مجازی نبود، مردم خیر و مهربان کشورمان به آسانی نمی‌توانستند با مؤسسه ارتباط برقرار کنند.
این خبر می‌افزاید این دیدارها در فضایی آکنده از مهر و لطف اصحاب رسانه و به دور از هر تکلف و تعارفی برگزار می‌شد. به طوری‌ که خود خبرنگاران و کارکنان نشریات میزبان، به لطافت این بازدید و تبریک متفاوت روز خبرنگار، اذعان داشتند.
اما در ساعت‌های میانی روز شنبه 19 مرداد 1398 و به سیاق هر ساله، جمعی از خبرنگاران شهرآرا، همشهری و نمایندگان مطبوعات کشوری و محلی، در محل مؤسسه حضور یافتند و در نشست خبری مدیر عامل مؤسسه شرکت کردند.
در این نشست، مدیر عامل مؤسسه همدم ضمن تبریک دوباره روز خبرنگار، از برگزاری نشستی ادبی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: ما تا کنون کوشیده‌ایم ضمن انجام وظیفه‌ حرفه‌ای مؤسسه که توان‌بخشی و آموزش شبانه‌روزی 400 فرزند بی‌سرپرست است، در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه در راستای تقدیر از خیران هنرمند و ادیبان سرشناس خراسانی نیز بکوشیم. برگزاری نشست ادبی نیز با همین هدف برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: به همین مناسبت، در ادامه‌ نشست‌های فرهنگی، ادبی سالانه‌ همدم، امسال به نیت تقدس امام هشتم (ع)، محفلی باشکوه برای تقدیر و یادبود 8 ستاره‌ ادبی خراسان با حضور «استاد شفیعی کدکنی» برگزار خواهیم کرد که به زودی جزئیات آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند. امید است برگزاری این نشست مورد توجه علاقه‌مندان ادبیات قرار گیرد.
در پایان این نشست و پس از پاسخ‌گویی به سؤالات خبرنگاران، میهمانان مؤسسه از کارگاه‌ها و بخش‌های مختلف مؤسسه دیدن کردند و با بزرگواری خاصی که لایق اهالی قلم است، پیمان مؤدت و دوستی‌شان را با فرزندان بی‌سرپرست همدم تمدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->