نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مذاکره مسئولان فدراسیون والیبال با ولادیمیر آلکنو

  • کد خبر: ۳۶۴۵۱
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مذاکره مسئولان فدراسیون والیبال با ولادیمیر آلکنو
مسولان فدراسیون والیبال کشورمان با ولادیمیر آلکنو مربی روسی وارد مذاکره شده‌اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت کازان روسیه در مصاحبه‌ای اعلام کرده که فدراسیون ایران با او برای هدایت تیم ملی مذاکره کرده است. او گفته: «فدراسیون والیبال ایران با من تماس گرفت، ما باهم صحبت کرده ایم. تمایل زیادی از طرف فدراسیون ایران وجود دارد. ولی من فرصت خواستم تا در اینباره بیشتر فکر کنم.»
حدود یکی دوسالی است که هر بار بحث سرمربی ایران پیش می‌آید نام آلکنو هم شنیده می‌شود و باید دید این مذاکره به نتیجه خواهد رسید و آلکنو که سابقه همکاری با سعید معروف را در زنیت کازان دارد برای هدایت تیم ملی به ایران خواهد آمد یا خیر.

اما ولادیمیر از سال ۲۰۰۱ به مربیگری روی آورد. الکنو در اولین تجربه خود به عنوان مربی با باشگاه تورس قرارداد بست. قهرمانی در جام حذفی فرانسه اولین دست‌آورد او بود و سال بعد هم دومین دست‌آورد خود را با قهرمانی در پرو آ در سال ۲۰۰۴ تکمیل نمود و پس از آن به خانه بازگشت و با دینامو مسکو قراردادی سه ساله امضا نمود.

وی در سه سال حضور خود در مسکو موفق به کسب قهرمانی سوپر لیگ والیبال روسیه ۲۰۰۶ و قهرمانی جام حذفی روسیه در سال ۲۰۰۷ شد و سال بعد هدایت تیم ملی والیبال روسیه را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۰۸ عملکری درخشان را از خود به جای گذاشت و توانست با هدایت خود روسیه را به مدال نقره جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۰۷، پ و مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ برساند.

او در فصل ۲۰۰۸ هدایت باشگاه والیبال زنیت کازان را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۱۴ پنج قهرمانی سوپر لیگ والیبال روسیه را به دست آورد و در سال ۲۰۱۰ برای هدایت تیم ملی روسیه بازگشت، در حالی که به عنوان سرمربی زنیت کازان باقی ماند. مدال طلا جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۱۱ از اولین دت آورد‌های او برای روس‌ها بود و در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ روسیه را به فینال رسانید و با غلبه بر برزیل مدال طلا المپیک را برای روسیه به ارمغان آورد و در سال ۲۰۱۲ از هدایت تیم ملی روسیه انصراف داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->