حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

آرمات: تیم والیبال پیام شرایط سختی دارد

  • کد خبر: ۳۳۴۸۰
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
آرمات: تیم والیبال پیام شرایط سختی دارد
مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال پیام مشهد اعتقاد دارد با شرایطی که این تیم دارد کمی شرایط شان سخت خواهد بود آنهم بخاطر اینکه دیرتر از باقی تیم‌ها بسته خواهند شد و از طرفی هنوز وضعیت شان به طور کامل مشخص نیست و نمی‌دانند قطعا در لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد یا خیر.
سعیده فتحی | شهرآرانیوز، منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ، اواخر سال گذشته زمانی که تیم پیام از حضور در میادین رقابت مقابل کاله و نبد سر باز زد، اعلام کرد که تیم پیام مشهد به‌دلیل پرداخت‌نکردن قرارداد‌ها و متعهد نبودن به مسائل مالی از مسابقات کنار گذاشته شده است و پس از آن هم فدراسیون اعلام کرد اگر تیم‌ها تسویه نکنند، اجازه ورود به رقابت‌های امسال را نخواهند داشت. با این اوصاف تیم پیام قبل از ۳۱ تیرماه برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کرده است و به حذف از جدول مسابقات در فصل گذشته اعتراض دارد و مدعی است این حذف قانونی نبوده است.
آن‌طور که میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، می‌گوید قرار است این اعتراض بررسی شود و در صورت غیرقانونی بودن حذف پیام، این تیم برای حضور در مسابقات باید در اسرع وقت بدهی‌های خود را تسویه کند. از همین رو با مسعود آرمات، سرمربی جدید تیم والیبال پیام، صحبت کردیم تا بیشتر در جریان اوضاع و احوال این تیم قرار بگیریم.

آقای آرمات چه شد که امسال تیم پیام مشهد را انتخاب کردید؟

امسال وقتی مدیرعامل پیام با من تماس گرفتند و صحبت کردیم، متوجه شدم که شرایط برای ۲ طرف قابل تأمل است و می‌توانیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم. ضمن اینکه من همیشه دوست داشتم در جوار امام رضا (ع) خدمت کنم و وقتی این پیشنهاد به من شد، خوش‌حال شدم. از قدیم هم دوست داشتم با مردم خوب مشهد آشنایی بیشتری داشته باشم، خود تیم پیام را هم دوست داشتم و همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد تا من به دعوت مدیرعامل پیام لبیک بگویم و امیدوارم که بتوانم برای این تیم و مردم والیبال‌دوست مشهد قدمی بردارم.

وضعیت تیم پیام به کجا رسید؟ می‌توانید در لیگ برتر حاضر شوید؟

با صحبتی که با آقای شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل پیام، داشتم قرار شد که بدهی‌های باشگاه به‌طور کامل پرداخت شود تا فدراسیون اجازه دهد این تیم در لیگ برتر حاضر شود. در همین چند روز آینده ان‌شاءالله این مشکل حل خواهد شد و جواز حضور پیام در لیگ برتر را هم خواهیم گرفت.
 
امسال در این تیم چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

با شرایطی که تیم ما دارد، کمی سخت خواهد بود. آن‌هم به‌دلیل اینکه ما دیرتر از باقی تیم‌ها بسته خواهیم شد. الان تیم‌های دیگر همه بازیکنان خوب را جذب کرده‌اند. از طرفی هنوز وضعیت ما به‌طور کامل مشخص نیست و نمی‌دانیم قطعا در لیگ برتر حاضر خواهیم شد یا خیر. برای همین اول باید منتظر بمانیم تا تکلیف تیم مشخص شود و بعد آن با بازیکنان وارد مذاکره خواهیم شد.
من اعتقاد دارم اگر می‌خواهیم تیمی در لیگ برتر داشته باشیم، اول باید مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشگاه را حل کنیم و بعد آن با بازیکنان وارد مذاکره شویم. همه می‌دانیم دغدغه اصلی بازیکنان گرفتن دستمزدشان است و از آنجایی که تیم مشهد هم در یکی دو سال گذشته مشکل مالی داشته، شرایط کمی سخت‌تر شده است و الان بازیکنان زیاد به این تیم اعتماد نمی‌کنند. ولی من با صحبتی که با آقای شیخ‌الاسلامی داشتم قرار شد مشکلات را با اسپانسر‌هایی که دارند حل کنند تا از این وضعیت بحرانی بیرون بیاییم و بتوانیم تیم خوبی را جمع کنیم.
بازیکن تا زمانی که دستمزدش را نگیرد، کارایی لازم را نخواهد داشت و حتی بعد گذشت چند ماه امکان دارد مقابل مربی و مدیرعامل هم بایستد که مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد. امیدوارم زودتر مشکلات مالی حل شود و ما هم بتوانیم شروع کنیم، زیرا الان حدود ۸ تیم تمرینات خود را شروع کرده‌اند.

به رشته والیبال در مشهد توجه می‌شود؟

خدا را شکر در مشهد همیشه والیبال را دوست داشته و مردم حامی این رشته بوده‌اند. از تربیت‌بدنی گرفته تا هیئت والیبال استان دنبال این هستند تا این تیم شکل بگیرد و تیمی در شأن مردم مشهد روانه میدان شود.
 
با وجود کرونا شرایط پیش روی والیبال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این مشکل گریبان کل دنیا را گرفته است، اما با اجازه‌ای که وزارت بهداشت و وزارت ورزش داده‌اند، فعلا تیم‌ها می‌توانند تمرینات خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند تا ان‌شاءالله شرایط بهتر شود و بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. البته اگر شرایط مثل الان حاد باشد و هر روز اوضاع بدتر شود، امکان دارد مسابقات فعلا لغو یا عقب بیفتد. به هر حال خوش‌بینانه فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله کرونا هم ریشه‌کن خواهد شد و مسابقات هم برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->