«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

تولید قسمت جدید «مستند و گفت‌و‌گو» ادامه دارد

  • کد خبر: ۳۶۵۸۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تولید قسمت جدید «مستند و گفت‌و‌گو» ادامه دارد
تولید قسمت جدید مجموعه برنامه «مستند و گفت‌و‌گو» در شبکه پرس‌تی‌وی ادامه دارد. اکنون تولید ۴ بخش آن به پایان رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه ۱۳ قسمتی «مستند و گفت‌وگو» (Doc And Talk) به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تراب‌زاده در حال تهیه است و مراحل تولید ۴ قسمت آن به کارگردانی مصطفی شعبان، «در پناه بلوط» به کارگردانی مهدی نورمحمدی، «آسمان در تحریم» به کارگردانی روح‌ا... رضایی و «مرثیه ای برای مسیح» به کارگردانی محمدهادی نعمتی به پایان رسیده است.

همچنین ۴ قسمت دیگر از این برنامه مراحل تدوین را سپری می‌کند که شامل مستندهای «محیط‌بان و پلنگ» به کارگردانی فتح‌ا... امیری و نیما عسگری، «کویرس» به کارگردانی سعید صادقی، «ثانیه‌ها» به کارگردانی مژگان صیادی و «شهر آرام» به کارگردانی مهدی لارویی است.

در قسمت جدید برنامه «مستند و گفت‌وگو» مدت زمان برنامه از ۱۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه افزایش یافته است که این زمان به گفت‌وگوی مجری با مهمان برنامه یعنی کارگردان مستند در استودیو و نقد و بررسی اثر مربوط اختصاص دارد و پس از آن مستند بررسی‌شده به نمایش درمی‌آید.

فرشته احمدلو مدیر تولید، مهدی واثقی کمال تدوینگر، علی میرزایی گرافیست، آرش زاهدی مجری و هدی لزگی نریتور عوامل تهیه «مستند و گفت‌وگو» هستند.

مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->