پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران
سرخط خبرها

برانکو چقدر از پرسپولیس طلبکار است؟

  • کد خبر: ۳۶۸۴۳
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
برانکو چقدر از پرسپولیس طلبکار است؟
باشگاه پرسپولیس بر اساس حکم فیفا باید مطالبات برانکو و دستیارانش را با ۵ درصد سود سالیانه بپردازد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ و شکایت این مربی به فیفا، در نهایت کمیته تعیین وضعیت و مربیان فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به برانکو کرد. البته در این حکم آمده بود که پرسپولیسی‌ها باید ۵ درصد سود سالیانه بپردازند.

حالا کمیته انضباطی فیفا نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده که بر اساس آن این باشگاه تنها تا ۶ آگوست (١۶ مرداد) فرصت دارد مطالبات سرمربی سابق خود را بپردازد تا از محرومیت‌های احتمالی جلوگیری کند.

سود دیرکرد ۵ درصدی تا تاریخ ٨ جولای ٢٠٢٠ (١٨ تیر ١٣٩٩) محاسبه شده که مبلغ آن ۵۵ هزار و ۶۴٠ یورو است. یعنی پرسپولیس در مجموع باید یک میلیون و ١١٠ هزار و ۶۴٠ یورو به حساب معرفی شده از سوی برانکو در مسقط عمان واریز کند.

از آنجایی که نامه نهایی فیفا از سوی کمیته انضباطی این نهاد ارسال شده، اگر پرسپولیس نتواند تا ١۶ مرداد مطالبات برانکو را پرداخت کند، به صورت از پیش تعیین شده، با محرومیت از نقل‌وانتقالات مواجه خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->