استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

جنگ سهمیه در آزادی

  • کد خبر: ۳۶۸۸۳
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
جنگ سهمیه در آزادی
مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با ۴ بازی دیگر دنبال می‌شود که پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ امسال در یک بازی تشریفاتی در قائمشهر به‌مصاف استقلالی‌ترین تیم لیگ خواهد رفت و استقلال تهران هم برای کسب سهمیه در یک بازی حساس شش‌امتیازی باید از سپاهان در ورزشگاه آزادی پذیرایی کنند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر ایران، عصر دیروز با برگزاری ۴ مسابقه آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌های دیروز، تراکتور بهترین فرصت را برای فاصله‌گرفتن از جمع مدعیان از دست داد و با یک تساوی بدموقع در خانه مقابل پیکان متوقف شد. با این تساوی بدون گل، کار پیکانی‌ها برای بقا سخت‌تر شد. در دیگر بازی دیروز هم ذوبی‌ها که در منطقه خطر قرار دارند، با نتیجه یک‌بریک مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شدند و سایپا با یک گل از سد ماشین‌سازی گذشت تا ۵ پله در جدول صعود کند و به رده دهم برسد.

اما مسابقات این هفته امروز نیز با ۴ بازی دیگر دنبال می‌شود که پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ امسال در یک بازی تشریفاتی در قائمشهر به‌مصاف استقلالی‌ترین تیم لیگ خواهد رفت و آبی‌پوشان تهرانی هم برای کسب سهمیه در یک بازی حساس شش‌امتیازی باید از پرمهره‌ترین تیم اصفهان در ورزشگاه آزادی پذیرایی کنند. پارس در جم و در یک بازی شش‌امتیازی دیگر باید از شاهین شهرداری بوشهر پذیرایی کند؛ جدالی حساس که وضعیت قرمز فانوس‌به‌دستان را خطرناک‌تر از قبل خواهد کرد.


فینالی برای سهمیه

بدون‌شک حساس‌ترین بازی این هفته مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی بین ۲ تیم استقلال و سپاهان برای به‌دست‌آوردن سهمیه لیگ قهرمانان و نیز کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برگزار خواهد شد. شاگردان فرهاد مجیدی که هفته گذشته بازی عقب‌افتاده مقابل پارس را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند، به‌واسطه توقف سایر مدعیان خودشان را به رتبه دوم جدول رساندند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به رقبا، شانس بیشتری برای کسب سهمیه داشته باشند.

بدون‌شک یکی از عوامل موفقیت تیم مجیدی در بازی‌های اخیر، آمادگی شیخ دیاباته در خط حمله است. مهاجم گل‌زن آبی‌ها بعد از آنکه در مصاف با صنعت‌نفت و نساجی برای استقلال گل‌زنی کرد، مقابل پارس جنوبی نیز یکی از ۲ گل تیمش را به ثمر رساند تا در سومین بازی متوالی گل زده باشد. استقلال درحالی به‌مصاف سپاهان می‌رود که بازیکنان غایب این تیم برای دیدار با سپاهان آماده هستند؛ بازیکنانی مثل محمد دانشگر که به‌دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شده بود و سیاوش یزدانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود. همچنین گفته می‌شود داریوش شجاعیان پس از پشت‌سرگذاشتن مصدومیت بلندمدت خود می‌تواند برابر سپاهان در فهرست استقلال قرار بگیرد. تنهاغایبان استقلال برای دیدار با سپاهان مرتضی تبریزی، رضا آذری و علی دشتی هستند.

اما در آن‌سوی میدان نیز یکی از تیم‌های پرمهره ایران قرار دارد. سپاهان که بعد از شروع دوباره رقابت‌های لیگ، وضعیت قابل‌قبولی نداشته است، اگر می‌خواهد در کورس مدعیان سهمیه و نایب‌قهرمانی باقی بماند، باید از این بازی با امتیاز بیرون بیاید. سپاهان در‌حالی به‌مصاف استقلال می‌رود که محرومان این تیم به بزرگ‌ترین معضل تیم تبدیل شده‌اند. پس از آنکه سروش رفیعی به‌دلیل اخراج در بازی با صنعت‌نفت و رضا میرزایی به‌دلیل سه‌اخطاره‌شدن از بازی با استقلال محروم شدند، علی مصلح نیز به دلایل انضباطی ازسوی کمیته انضباطی محروم شده است تا دست مربیان سپاهان در دیدار پیش‌رو بسته‌تر شود.


مسئله امیر

امیر قلعه‌نویی مهم‌ترین ابهام تیمِ سپاهان پیش از این مصاف تعیین‌کننده است. سرمربی سپاهان که به‌دلیل حمله عصبی پس از دیدار برابر نفت آبادان، ۴ روز را در بیمارستان سپری کرده، حالا با توصیه پزشکان برای حضورنداشتن در کنار تیمش مواجه شده است و باید دید وضعیت بدنی‌اش به پزشکان اجازه حضور قلعه‌نویی در کنار تیم را می‌دهد یا خیر. البته ظهر دیروز خبری منتشر شد که سرمربی سپاهان به‌صورت زمینی به تهران می‌آید تا جلوی استقلال تیمش را تنها نگذارد!


پرسپولیس به‌دنبال رکوردشکنی

پرسپولیس که هفته گذشته ششمین قهرمانی‌اش در لیگ را قطعی کرده بود، امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ درحالی به‌مصاف نساجی می‌رود که این بازی برای سرخ‌پوشان تهرانی تنها حکم رکوردشکنی را دارد. شاگردان گل‌محمدی که تا همین‌جای کار عنوان سریع‌ترین قهرمانی ادوار لیگ را به خود اختصاص داده‌اند، می‌خواهند با کسب امتیازات باقی‌مانده، رکورد بیشترین امتیاز یک دوره را نیز به خودشان اختصاص دهند.

شاگردان محمود فکری اکنون می‌خواهند مقابل پرسپولیس خودی نشان بدهند. نساجی را می‌توان تیم غیررسمی استقلال دانست! شماری از استقلالی‌های قدیمی و خوش‌نام از صمد مرفاوی گرفته تا سیروس دین‌محمدی در این تیم حضور دارند. بنابراین، پرسپولیس نیز انگیزه زیادی برای شکست دادن آبی‌پوشان قدیمی دارد؛ البته علیرضا حقیقی، سنگربان نساجی، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی است که او هم انگیزه‌های شخصی زیادی برای دیدار با تیم سابقش دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->