علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

فیلم تیراندازی در سعادت آباد تهران به خاطر یک دختر + جزئیات

  • کد خبر: ۳۶۸۴۶
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
  • ۱۰
فیلم تیراندازی در سعادت آباد تهران به خاطر یک دختر + جزئیات
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از درگیری مسلحانه اراذل و اوباش تهران به خاطر یک دختر در سعادت آباد تهران خبر داد و جزئیات این ماجرای شنیع را تشریح کرد. در این گزارش ویدئو‌های مردمی این ماجرا را هم ببینید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار داشت: در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

 

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد خبر داد.

 

تعداد بازدید : 32040

 

جزئیات تسویه حساب مسلحانه ۳ جوان به خاطر یک دختر در سعادت آباد

سردار هداوند اعلام کرد: هر ۶ فرد دخیل در درگیری سعادت آباد شناسایی شده اند تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سالهای گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

 

شناسایی عامل تیراندازی در سعادت آباد

ماموران در گام بعدی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که خشایار ۳۴ ساله که در خودروی جک مشکی رنگ حضور داشته نیز هدف گلوله قرار گرفته و در یک بیمارستان دیگر تحت درمان قرار دارد که ماموران به سرعت به محل اعزام شده و خشایار را شناسایی کردند.

 

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه دار هستند که بارها به خاطر درگیری روانه زندان شده اند.

 

تعداد بازدید : 18414

 

ماجرای تیراندازی در سعادت آباد چه بود؟

ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می رود اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می شود مشاهده می کند که دختر مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می کند و همین باعث درگیری بین آنها می شود.

 

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندزی می کنند که در تیراندازی سعادت آباد هر دو مصدوم می شوند و به بیمارستان منتقل می شوند. بنابر این گزارش، شنیده ها حاکی از آن دست که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا


بیشتر بخوانید:

 

گزارشی از خرید و فروش غیرقانونی اسلحه در فضای مجازی | خطر خرید آسان اسلحه

 

مرد مشهدی در یورش مسلحانه به خانه‌اش کشته شد

 

اعترافات هولناک «ابراهیم تبر» درباره قتل مادرش با ضربات چاقو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
1
9
اونی که زدنش میثم بود قضیه هم سر دختر نبود یه تسویه حساب سر معامله شیشه بوده طرفشون بچه های خزانه بودن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
داداش این عوضی ها تیتر شون رو یه طوری میزنن ملت جذب بشن وگرنه معلومه که سر دختر توی تهران کسی دعوا نمیکنه. ... دختر ریخته اونجا مخصوصا سعادت آباد ... این بره یکی دیگه میاد ... اون بره یکی دیگه ... والا
aref
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
5
اینجور ادم ها باید بمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
4
خشایار،سهراب،بخاطر دختر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
8
نه بابا سر یه دختر بد کاره که دیدن هر روز با یکیه که دعوا نمیکنن
به نظرم موضوع چیز دیگه ایست.
زاپاتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
1
اگه دختره با سهراب بوده و بهش خیانت کرده خب اینا باید تیراشونو به دختره میزدن نه به هم.بعدشم خاک تو سر کسی که واسه همچین دختری همدیگرو به کشتن میدن
babi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
3
دختر کجا بود خشایار کجا بود دعوای میثم شمس هست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
2
من سهام عدالت میخوام
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
1
نه بابا خشایار کجا بود دعوای سعید محبی معروف به تایگر بود!!
Amirali
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
وقتی اسلحه میدن دست بچه همین میشه دیگه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->