به گزارش شهرآرانیوز؛ در پایان قسمت سوم، سریال «بامداد خمار» وارد فاز تازهای شد و میتوان گفت داستان اصلی تازه شروع شده است.
حالا میتوان گفت سه قسمت اول سریال جدید نرگس آبیار حکم مقدمهای را داشت که تازه از این به بعد قرار است از کاشتهای آن استفاده شود. این قسمتها بیشتر لحنی توصیفی داشتند و بخش قابل توجهی از آنها به معرفی شخصیتها، محیط و زمان وقوع داستان اختصاص داشت.
لحن کنترلشده این قسمتها که هر از گاهی با لحظاتی از اوج و فرود احساسی (مثل پایانبندی قسمت اول) تکان میخورد در کنار ریتم آرام سریال، این فرض را ایجاد کرده بود که شاید «بامداد خمار» قرار است به همین صورت پیش برود. با این وجود مشخص بود که سریال نمیتوانست به همین شکل ادامه پیدا کند و نیاز به یک قلاب جدی عاطفی وجود داشت تا مخاطب را در سطحی تازه درگیر کند؛ قلابی که در پایان قسمت سوم شاهدش بودیم و از این به بعد احتمالا مخاطبان با توقع دیگری پای قسمتهای بعدی «بامداد خمار» خواهند نشست.
آبیار این سکانس، که آغازگر عشق رسمی و دوطرفه محبوبه (ترلان پروانه) و رحیم (نوید پورفرج) است، را به شکلی کلاسیک، همراه با ترکیبی از نماهای دور و نزدیک و استفاده از حرکات آهسته اجرا کرده تا بار عاطفی سکانس را تا حد امکان بالا ببرد.
آنچه میتوان در جمعبندی این سه قسمت گفت این است که آبیار قدر نقاط عطف داستان را به خوبی دانسته و تا حد امکان به آن لحظات پر و بال داده است. این امر در صورت تداوم میتواند به حفظ جذابیت «بامداد خمار» کمک کند.
منبع: سلام سینما