نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شد

  • کد خبر: ۳۷۲۰۷
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
  • ۱۳
طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شد
نماینده تهران گفت که با توجه به صحبت‌های امروز با رئیس مجلس طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شده و موضوع از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، زهره الهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«پیرو صحبتی که امروز در صحن علنی مجلس با آقای دکتر قالیباف درباره تعویق کنکور سراسری داشتم ایشان ضمن موافقت، فرمودند موضوع تعویق را از طریق ستاد ملی کرونا پیگیری خواهند کرد لذا با قول آقای دکتر قالیباف مبنی بر پیگیری فعلا در مورد طرح دو فوریتی کنکور سراسری دست نگه می‌داریم تا ببینیم پیگیری‌ها نتیجه خواهد داد؟»

هفته گذشته جلسات علنی مجلس به دلیل حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تشکیل نشد، اما برخی از نمایندگان در فضای مجازی طی مصاحبه با رسانه‌های مختلف خواستار تعویق برگزاری کنکور سراسری شده بودند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر ارائه طرح دو فوریتی را مطرح کردند.

در همان زمان احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش در گفت‌وگویی تصریح کرد که این کمیسیون طرحی برای لغو یا تعویق کنکور سراسری ندارد و تصمیم‌گیری در این باره را منوط به نظر ستاد ملی کرونا کرده است.

بعد از آن رئیس مجلس در توییتی خواستار بررسی سازوکار‌های نحوه برگزاری کنکور شد که در پی آن امروز کمیسیون آموزش امروز این موضوع را با حضور وزرای آموزش و بهداشت مورد بررسی قرار داده است.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خدایا کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
5
تعویق کنکور سراسری
اخه چطوری توی این هوای گرم ماسک بزنیم و سوال حل کنیم کنکور خودش استرس اور هست
ب فکر ما ها ک توی اهواز هستیم هم بکنیم
من سال اخری هس ک میتونم کنکور بدم نزارین زحمت هام هدر بره
تعویق کنکور ب نفع همه هس
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
درستش اینه..........ممنونم از اقای قالیباف فهیم.......
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
الان دقیقا چی شد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
خدا ازتون نگذر با این وضعیت بیماری و امار مرگ ومیر بچه‌های مردم را به کام مرگ می‌برید
حنانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
توروخدا تعویق بندارین
حنانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
توروخدا تعویق بندارین
مهسا
France
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
2
اولین نفر خخخخخخخخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
1
بابا لغوش کنید دیگه الان یکی از اعضای ستاد مقابله با کرونا اومده گفته داخل استادیوم و فضای باز برگزار کنید خوب باشه پرفسور شما جای من بیا بوشهر نیم ساعت داخل فضای باز باش تبخیر میشی.
پدر دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
1
نماینده های محترم مجلس که طرح تعویق را دارند این را بدانند که بهترین زمان الان هست. و بعد به مشکلات زیادتری برخواهید خورد. با روح و روان بچه ها بازی نکنید که سیستم ایمنی آنها ضعیف شده و کرونا می‌گیرند. کمک کنید تا هرچه سریعتر برگزار شود با رعایت اصول بهداشتی. فرزند من در استرس کامل بسر می‌برد و حتی خوراک هم نمی‌خورد. فکرمیکند حقش با تعویق کنکور ضایع می‌شود. پس با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کنید. ضمنا" طرحهای دو فوریتی زیادی در مسائل اقتصادی نیاز هست برگزار گردد که واجب‌تر از مسله کنکور هست. وزارت علوم و ستاد مقابله با کرونا و وزارت محترم بهداشت و سازمان سنجش خودش می‌داند آزمون‌ را چگونه برگزار کند. اگه راست میگید طرح دو فوریتی بدید برای سهمیه های نا بحق کنکور سراسری. به وظایف اصلی خودتان برسید. بچه هایی که درس خواندن اگر لغو و یا تعویق بیافتد کار دست خودشان می‌دهند. 12 سال در اتاق خودشان را مبحوث کرده بودند تا نتیجه بگیرند. حالا لحظات آخر دارید با روح و روان آنها بازی میکنید. لحظات کنکور خودتان را آن زمان در نظر بگیرید آیا این بازی‌ههارا میپذیرفتید. پس همکاری کنیدبا اصول بهداشتی برگزار کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
3
3
به نظر من کسانی دنبال تعویق کنکور هستند که می خواهند از این آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند. اینها حتی یک لحظه خودشون رو جای کسی که داره درس میخونه برای کنکور قرار نمیدن. بلکه جای کسی که درس نمیخونه قرار میدن خوب فکر کنید بیشترین ضرر لغو کنور برای افراد با تلاش و درس خونه و بیشترین نفعش برای اونایی که درس نمی خونن. یادش بخیر تو دبیرستان همیشه کسایی امتحانو لغو می کردن که درس نخونده بودن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
3
#یک_سال_دیرتر_رفتن_بهتر_از_هرگز_به_دانشگاه_نرفتن_است
#لغو_کامل_کنکور
ناشناس
Australia
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
5
1
ما كه راضى نيستيم اگه كنكور لغو بشه تكليف بچه هاى ما كه يك سال خون دل خوردن و توى اين اوضاع سخت درس خوندن چى ميشه برگزارى كنكور با حفظ فاصله اجتماعى و رعايت نكات بهداشتى اشكالى نداره ميشه تعداد حوزه ها رو بيشتر كرد نميدونم چرا همه آسون ترين راه رو انتخاب ميكنن به غير از اينه كه ميخوان از آب گل آلود ماهى بگيرن و هر كس از اين كار به نحوى سود ميبره خدا شاهده حق الناسه و تو اون دنيا جواب دادن داره
زهرا
Estonia
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
1
از مسئولین خواهشمندم که کنکور رو عقب بندازن واقعا سخته تو هوای گرم با ماسک امتحان داد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->