آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

انتشار رمانی درباره زندگی امیرالمؤمنین (ع)

  • کد خبر: ۳۷۴۲۷
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
انتشار رمانی درباره زندگی امیرالمؤمنین (ع)
حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در گفتگو با شهرآرا از آثار منتشر شده در یک سال اخیر با موضوع امام علی (ع) خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در گفتگو با شهرآرا از آثار منتشر شده در یک سال اخیر با موضوع امام علی (ع) خبر داد و گفت: انتشارات به‌نشر توجه ویژه‌ای به موضوعات با محور معارف اسلامی، فرهنگ و سیره اهل‌بیت (س)، گفتمان انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد: این چهار موضوعی است که ما به‌صورت تخصصی به آن ورود پیدا کرده‌ایم. بیش از ۱۳۶۰ اثر در دو سال گذشته مجموع کتاب‌هایی بوده که به‌نشر در این موضوعات به چاپ رسانده که بالغ بر سه میلیون نسخه تیراژ داشته است. از این تعداد ۶۴۰ کتاب برای نخستین بار منتشر شده است و الباقی جزو کتاب‌هایی است که تجدید چاپ شده‌اند. بنا به اظهارات مدیر‌عامل به‌نشر در موضوعات چهارگانه‌ای که انتشارات آن‌ها را دنبال می‌کند ۹۷ عنوان رمان به چاپ رسانده و ۶۳ عنوان تازه رمان نیز در دست تولید دارد: ۱۱ رمان بزرگ‌سال با موضوع زندگی خاندان عصمت و طهارت (س) به دبیری کامران پارسی‌نژاد و نظارت محمدرضا سرشار سفارش داده‌ایم که بخشی از آن تا پایان سال منتشر خواهد شد. یکی از این ۱۱‌رمان درباره زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) است که سعیدی گفت در آن به مسئله غدیر خم و ولایت علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) هم پرداخته شده است.
 
 
انتشارات وابسته به آستان قدس رضوی همچنین ۱۴ عنوان رمان دیگر ویژه نوجوانان در دست تولید دارد که درباره زندگی اهل بیت (ع) است: به‌زودی این تألیفات هم در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت که دبیر آن مصطفی خرامان است. ۴۰ عنوان کتاب هم برای کودکان تولید شده که دبیر آن مجید ملامحمدی است. «زیارت غدیریه» عنوان کتاب دیگری است که به‌نشر درباره ولایت امام علی (ع) به‌تازگی منتشر کرده است: این زیارت که از امام هادی (ع) نقل شده در ۲۰۰۰ نسخه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


عرضه ۱۵۰ عنوان کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی

مدیرعامل به‌نشر همچنین از اجرای طرح فروش مجازی و حقیقی کتاب با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های این انتشارات به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت تا عید سعید غدیر خم خبر داد. به‌گفته حسین سعیدی در این طرح بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب با موضوعات سیره نبوی و علوی با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده برای این عناوین ۲۰ درصد است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این آثار می‌توانند از طریق فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین فروشگاه مجازی اقدام کنند. مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: در این طرح علاوه برآثار به‌نشر، کتاب‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز عرضه می‌شود. سعیدی درباره برخی عناوین مهم این طرح به ویژه در بخش کودک و نوجوان گفت: مجموعه چهار جلدی «یاران پیامبر» به قلم محمود پوروهاب، مجموعه چهارجلدی «قصه‌های نهج‌البلاغه» به قلم مجید ملامحمدی، جلد‌هایی از «مجموعه پیامبر (ص)» به قلم نقی سلیمانی، جلد‌هایی از مجموعه «یک نفر تو را دوست دارد» به قلم علی باباجانی، «بهترین کریسمس من» ازمرضیه جوکار از مهم‌ترین این آثار هستند. به گفته او اجرای طرح‌های مناسبتی تخفیفی در این انتشارات به تناوب تا پایان سال در دستور کار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->