تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: سهیلی برای ساخت گشت ارشاد۳ در مشهد تقاضای مجوز نکرده است

  • کد خبر: ۳۸۷۹۷
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: سهیلی برای ساخت گشت ارشاد۳ در مشهد تقاضای مجوز نکرده است
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سعید سهیلی هیچ تقاضایی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نداده است که بخواهد ادامه تصویربرداری فیلم سینمایی گشت ارشاد۳ را در مشهد بسازد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا محمدی در خصوص چرایی موافقت نکردن با ساخت فیلم سینمایی گشت ارشاد۳ در مشهد اظهار کرد: توسط سعید سهیلی هیچ تقاضایی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی داده نشده که بخواهد گشت ارشاد۳ را در این شهر بسازد، چه برسد به اینکه ما طرح فیلم‌نامه را بررسی و رد یا موفقیت کرده باشیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص روند صدور مجوز آثار سینمایی، بیان کرد: روند صدور مجوز به این صورت است که باید فیلم نامه را تحویل دهند، سپس در شورای فیلم‌نامه بررسی می‌شود چنانچه تصویب شد، مراحل صدور مجوز طی و مجوز برای ساخت صادر می‌شود، اما در مورد فیلم گشت ارشاد۳ هیچ تقاضایی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارسال نشده است.

وی با ابراز تعجب از مواجهه با پست اینستاگرامی کارگردان این اثر، بیان کرد: نمی‌دانم این کارگردان به چه کسی و کجا مراجعه کرده است.

محمدی افزود: چنانچه بخواهند فیلم را در خراسان رضوی بسازند باید توسط استان تقاضای پیگیری شود، اما چنانچه بخواهند کار را در تهران بسازند و یکی از لوکیشن‌ها در مشهد باشد روند متفاوتی دارد، ولی آنچه که من در متن سهیلی دیدم، تقاضای او این بوده که فیلم در مشهد ساخته شود، چنانچه قرار بود در مشهد ساخته شود باید به ارشاد استان مراجعه می‌کرد، اما هیچ تقاضایی از این کارگردان به ارشاد خراسان رضوی واصل نشده است.

گفتنی است؛ شب گذشته بود که سعید سهیلی کارگردان فیلم سینمایی گشت ارشاد در یادداشت اینستاگرامی خود از موافقت نکردن با ساخت تازه‌ترین اثرش در مشهد خبر داد.
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->