تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

استارت تیم والیبال پیکان با بدهی میلیاردی!

  • کد خبر: ۳۸۸۲۲
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
استارت تیم والیبال پیکان با بدهی میلیاردی!
تیم والیبال پیکان که حضورش در لیگ برتر بخاطر بدهی میلیاردی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌ها آغاز کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، اگرچه فدراسیون والیبال قبل‌تر اعلام کرده هر تیمی که با فدراسیون تسویه نکند اجازه حضور در لیگ برتر را نخواهد داشت، اما با برخی از تیم‌ها همچون پیکان با عطوفت و با برخی هم مثل پیام خراسان با اشد مجازات رفتار شد!
 
پیکانی‌ها در حالی مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کردند که بدهی ۷ ساله‌ای از درصد بازیکنان به فدراسیون بدهکار هستند. بدهی که در این سال‌ها ظاهرا کسی سراغش را نگرفته و هر سال با اضافه شدن درصد‌ها مبلغ قابل توجهی شده است. به گفته وحید مرادی مشاور عالی رییس فدراسیون، پیکان حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بدهی دارد، مبلغی که به گفته مهدی نفر سرپرست پیکان پر افتخار والیبال ایران تنها به خاطر مشکل حق امضای دوم بعد از آمدن گرشاسبی لاینحل مانده است.

به هر حال پیکان با وجود بدهی راهی رقابت‌های لیگ برتر و شد و بالاخره تمرینات خود را نیز زیر نظر محمد ترکاشوند استارت زد. در روز نخست تمرینات حمید رضاگرشاسبی مدیر عامل پیکان نیز در سالن شماره یک والیبال باشگاه حضور یافت و ضمن آشنایی بیشتر با بازیکنان تیم در جوی دوستانه و صمیمی حمایت خود را از تیم والیبال پیکان اعلام کرد.
 
گرشاسبی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان جوان پیکان گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تیمی جوان و اقتصادی راهی مسابقات کرده ایم جوانانی که می‌توانند با انگیزه و نیروی جوانی، خود را در غالب پرافتخارترین تیم ایران و آسیا در عرصه والیبال نشان بدهند. امیدوارم که فصل خوبی برای والیبال پیکان باشد و بتوانیم در پایان به آن هدفی که هم اکنون برای آن برنامه ریزی کردیم برسیم.

علیرضا شاه علی، مهرداد شیبانی، ولی علیپور، امیر حسین تقوی، میر بابک موسوی، اسماعیل مسافر، آرمین افشین فر، سجاد جلوداریان، محمدرضا آصفی، رسول نجفی، امین رضوی، محمدرضا مشهدی، مصطفی باقری، امیر حسین خانی، شایان شاهسوند، فرشاد اکبری و امیر حسین ویس بازیکنان این فصل پیکان را تشکیل می‌دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->