نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه رونق فروش لباس تاناکورا در برخی مناطق مشهد تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‎‌خودرو در بازار امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی شرایط خرید لاستیک دولتی در اردیبهشت‌ماه اعلام شد خبر‌های جریان‌ساز برای معامله‌گران بازار ارز چیست؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماکارونی گران شد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا مردم کاهش تورم را احساس نمی‌کنند؟ وزیر نیرو: توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب‌ و برق در دستورکار دولت قرار دارد | اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارگزاری مفید امروز ۲۵ مرداد حساب تمامی کاربران را منفی اعلام کرد

  • کد خبر: ۳۸۹۱۲
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
  • ۴
کارگزاری مفید امروز ۲۵ مرداد حساب تمامی کاربران را منفی اعلام کرد
 در آغاز معاملات امروز ۲۵ مرداد بازار سهام، سیستم حسابداری سامانه کارگزاری مفید با اختلال مواجه شده و قدرت خرید را اشتباه نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، سیستم حسابداری کارگزاری مفید دچار اختلال شده و ضمن نشان دادن اشتباه پورتفو، میزان قدرت خرید را نیز اشتباه نمایش می‌دهد. اگر چه اشتباه نمایشی سبدبان به دلیل عدم دریافت اطلاعات از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است، ولی کاربران می‎توانند نماد‌های خریداری شده در روز معاملاتی چهارشنبه را بدون اختلال معامله کنند.
کارگزاری مفید امروز ۲۵ مرداد حساب تمامی کاربران را منفی کرده است + سند

بر اساس نظرات مخاطبان ، در حال حاضر قدرت خرید بسیاری از کاربران منفی نمایش داده شده و برخی دیگر نیز از قدرت خریدشان کاسته شده است. به نظر می‌رسد این اختلال برای برخی کاربران در هر دو سامانه ایزی‌تریدر و مفید آنلاین وجود دارد.


اختلال در سامانه حسابداری کارگزاری‌های در ماه‌های اخیر بسیار زیاد بوده و البته این بخشی از مشکلاتی است که مشتریان کارگزاری‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. قطعی و اختلال در ورود به سامانه، کندی ثبت سفارش‌ها و همچنین عدم تخصیص عرضه اولیه بخشی دیگر از چالش‌هایی است که با ورود کد‌های بورسی جدید به بورس پیش روی معامله‌گران قرار گرفته است.

 

مشکل مانده حساب مفید حل شد

کارگزاری مفید طی اطلاعیه‌ای از حل مشکل مانده حساب مشتریان خود خبر داد. از صبح امروز مانده حساب بسیاری از کاربران این کارگزاری اشتباه نمایش داده شده بود.

در حالی که کمتر از یک ساعت به پایان معاملات امروز بازار سهام باقی مانده، کارگزاری مفید طی اطلاعیه‌ای از حل مشکل اختلال در مانده حساب مشتریان خود خبر داد.


کارگزاری مفید امروز ۲۵ مرداد حساب تمامی کاربران را منفی اعلام کرد
این مشکل در حالی برطرف شده است که از صبح امروز بسیاری از مشتریان این کارگزاری از مشکلات حسابداری و اختلال در مانده حساب شکایت داشتند.


منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
1
سلام من سهامم رو ۲ ماه پیش در بانک ملت فروختم ولی از اون موقع تا الان هیچ پولی برام واریز نشد رفتم بانک گفت به ما مربوط نیست الان باید چکار کنم بخدا اگه پولدار بودیم اصلا دنبال سهام نمیرفتیم لطفا پیگیری کنید
گلزار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
1
من هنوزم مشکل دارم
منفی 20 میلیون
شنبه 25 مرداد
ساعت 14:10
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
2
جالب .همیشه خطاهای کارگزاری به نفع کارگزاری است و به ضرر سهامدار ..شده یکبار بالعکس باشه .نه . پس میشه گفت بهانه ایست برای ایجاد مسیر برای اهداف خودشون . همین که هیچ وقت پیشرفتی در کار کشور نیست. یک عده خاص برای سود اوردن در یک زمان خاص ..مخصوص ملت را میدوشند. منتظر خروج سرمایه ملت بی اعتماداز بورس و شروع تورم باشید. ای خاص های بی حواس
ن ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
با سلام بانک ملی پول خیلی کمی برای مردم واریز کرده تور خدا رسیدگی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->