وزیر دفاع خبر داد: رونمایی از محصولات جدید صنعت دفاعی با حضور رییس جمهوری

  • کد خبر: ۳۹۶۵۵
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
وزیر دفاع خبر داد: رونمایی از محصولات جدید صنعت دفاعی با حضور رییس جمهوری
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از افتتاح سه طرح، یک نمایشگاه و خط تولید موتور اوج هواپیمای کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت با تبریک روز صنعت دفاعی و هفته دولت گفت: امروز گزارشی از پیشرفت‌های صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف و نیز برنامه‌ای که فردا در حضور ریاست جمهوری انجام می‌شود، ارائه شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح یادآورشد: در این برنامه سه طرح، یک نمایشگاه و خط تولید موتور «اوج» هواپیمای کوثر، افتتاح خواهد شد.

امیر حاتمی افزود: همچنین موتور توربوفن سبک نسل چهار رونمایی می‌شود که اولین بار در کشور ساخته شده و موتور ارزشمندی است که روی پهپاد‌های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته وزیر دفاع این موتور توان کشور را در حوزه موتور هوایی با افزایش قابل توجهی مواجه می‌کند و موتور‌های موجود را حداقل یک نسل ارتقا می‌دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: در نمایشگاه پهپادی هم نمونه‌های مختلف پهپادی کشور را که تسلیح و تجهیز شده‌اند و در ماموریت‌های مختلف نیرو‌های مسلح ایفای ماموریت می‌کنند به مردم معرفی خواهیم کرد. دو محصول موشکی هم رونمایی خواهد شد.

امیر حاتمی همچنین درباره توافق رژیم اسراییل با امارات متحده عربی و تبعات آن گفت: اسراییل یک رژیم غاصب است که حق و سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده است. رژیم جنایتکاری که جنایت‌های زیادی هم در فلسطین هم کشور‌های مختلف از جمله ایران انجام داده است و ردپای جنایت‌های این رژیم در موضوعات مختلف دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما حضور رژیم صهیونیستی را توام با شر، جنایت، خیانت و مسائل مختلف امنیتی برای منطقه پیش بینی می‌کنیم، گفت: به همین دلیل تاکید کردیم که اگر چنین اتفاقی بیافتد و پای آن‌ها به منطقه باز شود، بی تردید منطقه با این تبعات مواجه خواهد شد و مسوولیت این موضوع بر عهده کسانی است که پای این رژیم جنایتکار را به منطقه باز می‌کنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->