آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

دورکاری کارمندان تهرانی یک هفته تمدید شد

  • کد خبر: ۳۹۶۹۵
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
دورکاری کارمندان تهرانی یک هفته تمدید شد
استاندار تهران با بیان اینکه محدودیت های کرونایی این استان تا ۵ شهریور تمدید شد گفت: دورکاری کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران به مدت یک هفته دیگر ادامه می یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، انوشیروان محسنی، استاندار تهران گفت: تصمیم گیری‌ها برای ادامه یا اصلاح محدودیت ها به صورت هفتگی و متناسب با وضعیت موجود اتخاذ می شود. وی گفت: مصوبه لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه معتبر بود و هنوز برای تمدید آن در هفته پیش رو تصمیمی اتخاذ نشده است.

استاندار تهران گفت: سال تحصیلی پیش رو در مدارس طبق پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده با وزارت آموزش و پرورش به صورت حضوری و مجازی آغاز می شود.

محسنی بندپی گفت: ۲ نشست برای تصمیم گیری در خصوص برنامه سال تحصیلی جدیدی در سطح استان و شهرستان ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده اند، یادآور شد: همه شرایط برای آغاز سال تحصیلی با توجه به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مهیا است.

محسنی بندپی اظهارداشت: سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری و مجازی آغاز می شود و بناست در هر کلاس بیش از ۱۰ دانش آموز حضور نداشته باشد تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

استاندار تهران به آخرین آمار بیماران کرونایی در این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون سه هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز درمانی این استان بستری هستند که یک هزار و ۳۰۰ نفر آنان در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز ۳۵ نفر فوت شده و ۵۰ نفر کمتر از ۵۳۵ بیمار منتهی به ۲۷ مرداد، شناسایی و بستری شده اند.

محسنی بندپی اعلام کرد: تعداد افراد مبتلا و مراجعان به مراکز درمانی استان تهران با شیب بسیار ملایمی در حال کاهش است و می توان گفت که روزانه ۵۰ نفر کمتر نسبت به روز قبل بستری می شوند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا ظهر روز ۲۹ مرداد ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->