پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم گرما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند ۶۶ زائر بدحال حج تمتع به کشور بازگشتند | ۲۴ زائر ایرانی جان باخته‌اند مطالبه‌های مشهدی‌ها از رئیس جمهور بازگشت بیش از ۳۰ درصد زائران حج تمتع به کشور تا بامداد جمعه
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۳۰ مرداد | ۱۳۹ بیمار کرونایی دیگر جان باختند

  • کد خبر: ۳۹۸۱۵
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
آمار کرونا در ایران ۳۰ مرداد | ۱۳۹ بیمار کرونایی دیگر جان باختند
سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه روند کاهشی مرگ مبتلایان به کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  لاری درباره آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا گفت: از دیروز تا امروز پنجشنبه (۳۰ مرداد ماه) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲هزار و ۲۷۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است. همچنین ۱۰۳۸ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند. 


او درباره تعداد موارد فوتی نیز گفت: متاسفانه طی این مدت ۱۳۹ نفر دیگر بر اثر کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته لاری ۳۸۶۹ نفر از مبتلایان به کرونا نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند. 


وی مجموع مبتلایان کرونا در کشور را ۳۵۲ هزار و ۵۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد مبتلا ۳۰۴ هزار و ۲۳۶ نفر بهبود یافته‌اند و ۲۰ هزار و ۲۶۴ تن جان باختند.

 

آمار کرونا در ایران ۳۰ مرداد | ۱۳۹ بیمار کرونایی دیگر جان باختند

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->