معاون وزیر نیرو: اصلاح سد کمال خان برای تامین حقابه ایران ضروری است فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد لیگ برتر فوتسال افغانستان | تیم شمس اف‌سی هرات سومین پیروزی خود را به دست آورد سردار رادان: در حال رایزنی برای توافق با برادران عراقی در خصوص اتباع خارجی هستیم خلاصه بازی تیم‌های پیروزی پنجشیر با یک گل از سد زیتون اف‌سی + فیلم خلاصه بازی تیم اتحاد هرات و برادران خواجه‌زاده در لیگ برتر فوتسال افغانستان شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس ایران تا هفته آینده ابلاغ می‌شود سفارت ایران در کابل شرایط دریافت ویزای رایگان برای زائران افغانستانی اربعین را اعلام کرد سازمان ملل: کودکان افغانستانی قربانیان اصلی مین‌های عمل‌نکرده هستند خلاصه بازی تیم‌های جوانان میهن و ظاهر اسد در لیگ برتر فوتبال افغانستان + فیلم افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود! نگاهی به وضعیت کامیون‌های ایرانی حامل سوخت عراقی در مرز دوغارون توضیحات مقام طالبان درباره زمان توزیع شناسنامه الکترونیکی در تهران + مدارک موردنیاز آخرین اخبار از فصل سوم لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم و عکس جای خالی دختران | نتیجه کنکور پسرانه افغانستان اعلام شد ۲۵۰۰ مغازه فروش قطعات خودرو در آتش‌سوزی قندهار از بین رفت کمک‌های بشردوستانه ایران به سیل‌زدگان ننگرهار رسید پلیس ترکیه متهم به بدرفتاری با مهاجران افغانستانی شد در سال ۲۰۲۴ سیل به ۱۴۵ هزار نفر در افغانستان آسیب زده است
سرخط خبرها

یک مقام آموزش و پرورش: ثبت نام از دانش‌آموزان اتباع تا اواخر مهر امکان پذیر است

  • کد خبر: ۴۰۴۵۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
یک مقام آموزش و پرورش: ثبت نام از دانش‌آموزان اتباع تا اواخر مهر امکان پذیر است
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند ثبت نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس ایران تاکید کرد که مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است، اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده‌ها امکان پذیر است.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا کریمی اظهارداشت: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس ثبت نام شده بودند می‌توانند امسال هم دوباره ثبت نام کنند.
 
وی افزود: این دانش آموزان با هماهنگی وزارت کشور برگه هویت تحصیلی می‌گیرند و در مدارس ثبت نام می‌شوند.
 
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید سالانه برگه‌های حمایت تحصیلی اظهار کرد: برگه‌های حمایت تحصیلی را هرسال باید از سوی وزارت کشور تمدید کنند؛ البته، چون سابقه تحصیلی آن تعدادی که سال گذشته در مدارس ایرانی درس می‌خواندند وجود دارد، مشکلی ندارند و معمولا تمدید می‌شود.
 
وی ادامه داد: لذا دانش آموزان اتباع که سال گذشته در مدارس ما درس می‌خواندند می‌توانند مراجعه کرده و فرایند ثبت‌نام‌شان را انجام دهند.
 
کریمی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع در ایران تحصیل کردند گفت: مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است، اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده‌ها امکان پذیر است.
 
این درحالی است که هنوز مجوزی برای ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی اتباع که خانواده آن‌ها مدارک اقامتی معتبر در ایران ندارند صادر نشده است.
 
هرچند که به گفته دفاتر کفالت در مشهد قرار است، تکلیف بخشنامه صدور برگه‌های حمایت تحصیلی برای دانش‌آموزان کلاس اولی تا ده شهریور ماه معلوم شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->