اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلیس راهور خراسان رضوی: محدودیت تردد به مشهد در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است

  • کد خبر: ۴۰۴۶۹
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
پلیس راهور خراسان رضوی: محدودیت تردد به مشهد در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است
فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت تردد به مشهد و سایر نقاط خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است.
گروه جامعه شهرآرانیوز | فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت تردد به مشهد و سایر نقاط خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اعلام این خبر افزود: تصمیمات در حوزه تردد‌های بین شهری باتوجه‌به شرایط کرونا، در اختیار ستاد ملی کرونا می‌باشد و تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر اعمال محدودیت تردد، انسداد مسیر و... دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط مشهد و برپایی مراسم‌های عزای حسینی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط ترافیکی امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته بسیار مطلوب‌تر است که علت آن، مدیریت فضا‌ها و اماکن عزاداری و اعمال برخی محدودیت‌ها به‌علت شیوع کرونا بوده است.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی درباره برنامه‌های این نیرو در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: فردا چهارشنبه ۵ شهریورماه، جلسه‌ای با محور بررسی و تصمیم‌گیری در ارتباط با مدیریت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خواهیم داشت تا به بهترین شکل ممکن در آن روز‌ها در خدمت عزاداران امام حسین (ع) باشیم.

محدودیتی در تردد جاده‌ای نداریم

سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های منتهی به خراسان رضوی گفت: در این حوزه گره ترافیکی نداریم و برخلاف محدودیت‌هایی که برای ورود به مازندران اعلام شده است، به ما چنین محدودیتی اعلام نشده است.
 
 

امیدوار محدودیت‌های احتمالی برای کاهش بار ترافیکی را بیان کرد و ادامه داد: در صورت اعمال محدودیت، کامیون‌ها در عصر پنجشنبه با محدودیت ورود مواجه خواهند شد که این مسئله نیز ارتباطی با مدیریت کرونا نخواهد داشت.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات جاده‌ای تصریح کرد: پلیس راه آمادگی دارد تا ضمن ارائه خدمات به هم‌میهنان گرامی، دستورات ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا را اجرا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->